Η Formula 1 αποκάλυψε πως σχεδιάζει νέους τρόπους έτσι ώστε να ικανοποιήσει τους θεατές του αθλήματος. Η αρχή θα γίνει στο Ισπανικό GP αυτής της Κυριακής στα πλαίσια ενός νέου φεστιβάλ για τους φίλους της F1.
Όπως αποκαλύφθηκε στην αρχή της εβδομάδας, οι νέοι ιδιοκτήτες της F1 Liberty Media σχεδιάζουν να κάνουν τα Σ/Κ του αγώνα περισσότερο ελκυστικά στο φίλαθλο κοινό. Όλες αυτές οι νέες ιδέες θα λάβουν χώρα στο GP της Βαρκελώνης.
Πριν την έναρξη όλων αυτών των δραστηριοτήτων, γνωστοποιήθηκε πως το νέο αυτό φεστιβάλ θα εμπεριέχει ένα ειδικό διαμορφωμένο τηλεοπτικό κανάλι για τους φίλους της F1, όπως ακριβώς έχει γίνει στο Silverstone και τη Μελβούρνη.
Επίσης, θα υπάρχει μια νέα διαμορφωμένη ζώνη για τους οπαδούς που θα εμπεριέχει προσομοιωτές, διαγωνισμό pit stop και πολλές ακόμη δραστηριότητες που θα προσφέρουν σε αυτούς που συμμετέχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν εισιτήριο για τα Paddock και φωτογραφίες με τις ομάδες.
Οι επισκέπτες του Paddock Club θα έχουν αποκλειστική πρόσβαση σε μια σειρά από εκθεσιακά αυτοκίνητα, σε ένα υποτυπώδες γκαράζ, αλλά και έναν γύρο της πίστας με φορτηγό στην παρέλαση των οδηγών.
Ο Sean Bratches, εμπορικός διευθυντής της F1, τόνισε : «Η Formula 1 έχει εισέλθει σε μια περίοδο μεγάλων αλλαγών. Το Ισπανικό GP αποτελεί σημείο αναφοράς στην ιστορία της μάρκας του σπορ.
«Εξ’ αρχής, στοχεύσαμε στο να φέρουμε τους οπαδούς πιο κοντά στη δράση και να διευρύνουμε την απήχηση του αθλήματος. H διεξαγωγή αυτού του νέου φεστιβάλ το Σ/Κ αποτελεί την αρχή ενός ταξιδιού και είμαστε ενθουσιασμένοι με το να ‘ζωντανέψουμε’ τους αγώνες κατά την διάρκεια αυτής της σεζόν και έπειτα.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify