H ομάδα της Haas αποφάσισε ότι θα ήταν προτιμότερο να εγκαταλείψει από τώρα την περαιτέρω εξέλιξη του φετινού της μονοθέσιου και να αφοσιωθεί σε αυτό του 2017.
Αν και οι Αμερικάνοι δουλεύουν σκληρά προκειμένου να φθάσουν ξανά στα επιτυχή αποτελέσματα των πρώτων αγώνων, πήραν τελικά την απόφαση ότι θα ήταν καλύτερο να επικεντρωθούν από τώρα στο μονοθέσιο του 2017.
Μιλώντας για το πρότζεκτ του 2017 λίγες μέρες πριν το αυστριακό Grand Prix, o Gunther Steiner δήλωσε. «Δουλεύουμε για να βελτιωθούμε στην αεροδυναμική σήραγγα, όπως κάνουν όλοι νομίζω, αλλά κυρίως στρεφόμαστε στο 2017. Η δουλειά μας για το 2016 έχει τελειώσει.»
«Κάναμε πολλά για αυτή την χρονιά και όπου κι αν τερματίσουμε θα είναι καλύτερα απ’ότι περίμεναν όλοι στην αρχή, οπότε επικεντρωνόμαστε στο 2017. Αν επικεντρωθούμε στο 2016 θα έχουμε άλλους 12 αγώνες μπροστά μας. Το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς θα είναι λογικά για τουλάχιστον πέντε χρόνια, οπότε είναι σημαντικό να κάνουμε μία δυνατή αρχή.»
Ο Steiner μίλησε και για τον τρόπου που κυριαρχεί η Mercedes αυτά τα χρόνια σε αυτή την νέα εποχή υβριδικών κινητήρων δηλώνοντας ότι μπορούν να βγουν πολλά θετικά και με την νέα αλλαγή των κανονισμών.
«Είναι σχεδόν αδύνατο να καλυφθεί η διαφορά. Κοιτάξτε το παράδειγμα της Mercedes, ήρθαν σαν πύραυλος με τους νέους κανονισμούς και κανείς δεν μπορεί να τους πιάσει. Όλοι λίγο-λίγο βελτιώνονται, αλλά είναι αδύνατο να κάνεις το μεγάλο άλμα, ο χρόνος που μπορείς να περάσεις στην αεροδυναμική σήραγγα είναι περιορισμένος. Έτσι κανείς δεν μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω και να τους φτάσει. Γι’ αυτό επικεντρωνόμαστε στην επόμενη χρονιά γιατί ουσιαστικά η δουλειά μας θα είναι για τα επόμενα πέντε χρόνια.»
Η Haas η μόνη αλλαγή που εξετάζει μέσα στο 2016 είναι η αντικατάσταση της εμπρός αεροτομής, κάτι που αν γίνει τελικά θα γίνει μετά την καλοκαιρινή διακοπή.
«Ακόμα εξετάζουμε την αναβάθμιση της εμπρός αεροτομής, αλλά δεν είμαστε 100% σίγουροι αν το κάνουμε ή όχι. Πρέπει να δούμε αν έχουμε να κερδίσουμε πολλά από αυτό ή όχι.
«Δεν υπάρχει μεγάλη αεροδυναμική εξέλιξη. Ότι δοκιμάζεται στην σήραγγα θέλει δύο με τρεις μήνες για να μπει σε παραγωγή. Είναι άλλο πράγμα να το δοκιμάσεις στην αεροδυναμική σήραγγα και άλλο να το τοποθετήσεις στο μονοθέσιο.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify