Όπως είναι γνωστό, η πίστα του Καναδά αποτελεί μια πίστα <<δυναμόμετρo>> και μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να αναφερθούμε στους κινητήρες του 2015. Ειδικότερα, στις διαφορές τους σε σχέση με πέρυσι.
Τη φετινή χρονιά, Lotus και McLaren άλλαξαν προμηθευτή κινητήρων. Η μεν πρώτη από το κινητήρα της Renault κατέφυγε στην λύση της Mercedes, η δε δεύτερη έδωσε τέρμα στην πολυετή συνεργασία της με την ίδια, επιλέγοντας τον νεοφερμένο κινητήρα της Honda. Η αιτία της ασύγκριτα καλύτερης πορείας της Lotus φέτος, είναι η ίδια ακριβώς αιτία πίσω από τις αποκαρδιωτικές εμφανίσεις της McLaren. Ο κινητήρας της Mercedes (ή απουσία του)! Είναι λοιπόν ευνόητο πως η τελευταία, στον τομέα των κινητήρων, υπερτερεί σαφώς έναντι των Renault και Honda.
Αυτό όμως ήδη το γνωρίζαμε. Το ενδιαφέρον της όλης υπόθεσης είναι, ότι ο κινητήρας της Ferrari, έχει κλήσει κατά πολύ την ψαλίδα στην απόδοση σε σύγκριση με το 2014. Απόδειξη δεν αποτελούν τόσο οι δυνατές εμφανίσεις της ίδιας απέναντι σε Red Bull και Mercedes, όσο η μεταμόρφωση της (άποντης πέρυσι) Sauber. Αν συνυπολογήσει κανείς και το γεγονός πως οι Williams και Force India, δεν φαντάζουν τόσο δυνατές όσο πέρυσι τότε, εύκολα εξάγεται το συμπέρασμα πως ο παράγων που επηρεάζει τις φετινές ισορροπίες είναι η θεαματική βελτίωση του κινητήρα της Ferrari.
Από την στιγμή όμως που ούτε επίσημα στοιχεία έχουμε, ούτε δυναμομετρήσεις στα χέρια μας, όλα αυτά τα λογικά συμπεράσματα μένει να αποδειχτούν εκεί που πραγματικά μετράει. Στην πίστα του Καναδά.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify