Η Mercedes εξετάζει μία πιο επιθετική προσέγγιση στο σχεδιασμό του επόμενου μονοθέσιου

Η Mercedes αποκάλυψε πως το μονοθέσιό της για το πρωτάθλημα του 2016 θα έχει κάποιες «ενδιαφέρουσες» καινοτομίες, καθώς η ομάδα θέλει να διατηρήσει την κυριαρχία της στο σπορ.

Μετά και την κατάκτηση των δύο τίτλων για φέτος, η Mercedes δοκίμασε μερικά νέα μέρη την περασμένη εβδομάδα στη Βραζιλία – συμπεριλαμβανομένης και μίας νέας ανάρτησης και μερικών νέων αεροδυναμικών μερών που προσιδιάζουν στον σχεδιασμό των S-duct.

Η ομάδα θεωρεί πως είναι απαραίτητο να πιέσει στην εξέλιξη του μονοθεσίου της, ώστε να μπορέσει να κρατήσει πίσω της την Ferrari. Για αυτό σκέφτεται να κάνει μερικές δραστικές αλλαγές για την W07.

Όταν ρωτήθηκε στο περιθώριο του GP Βραζιλίας αν το μονοθέσιο του 2016 θα έχει πιο επιθετικό σχεδιασμό, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, απάντησε: «Μπορεί να κάνεις και λάθος αν προσπαθήσεις να εξελίξεις ένα μονοθέσιο που ήδη πηγαίνει καλά.»

«Οπότε, δεν είμαστε ακόμα σίγουροι. Υπάρχουν αρκετά ενδιαφέρουσες ιδέες, τις δοκιμάζουμε στη σήραγγα και τις εξετάζουμε. Μερικές από αυτές εφαρμόστηκαν στο μονοθέσιο την Παρασκευή στη Βραζιλία.»

«Έχουμε να κάνουμε με μία αέναη εξισορρόπηση της εξέλιξης και την επανάστασης, και δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα αν θα καινοτομήσουμε λίγο περισσότερο ή όχι. Ωστόσο, είναι καλό που έχουμε κλειδώσει τους τίτλους και μπορούμε να κοιτάμε στο μέλλον.»

Αν και το S-duct τράβηξε την προσοχή όλων στο Interlagos, σύμφωνα με πηγές του motorsport.com η μεγαλύτερη αλλαγή βρισκόταν σε μία νέα ανάρτηση.

Παρά το γεγονός ότι δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες σχετικά με το σχεδιασμό της, εικάζεται ότι η ομάδα δοκιμάζει μία νέα μορφή υδραυλικής ανάρτησης που συνδέει το δεξί με το αριστερό μέρος του μονοθέσιου.

Η Mercedes έχει πρωτοπορήσει και παλιότερα με το FRIC (Front and Rear Inter Connected), ένα σύστημα που συνέδεε το εμπρός με το πίσω μέρος του μονοθέσιου και απαγορεύτηκε πέρυσι.

Παράλληλα, είναι πιθανό οι Γερμανοί να επιχειρήσουν να αυξήσουν το ύψος του σασί για τη νέα σεζόν, ώστε να περνά περισσότερος αέρας κάτω από αυτό.

Αυτό θα απαιτούσε νέες αναρτήσεις, και θα σήμαινε πως το S-cudt θα ήταν απαραίτητο για την αεροδυναμική.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Απέσυρε την έφεση για τον αποκλεισμό του Massa η Williams

Next Article

Smedley στην Haas, Baltisserri στη Williams

Related Posts