Οι έξοδοι του George Russell σε Austin και Μεξικό αλλά και του Andrea Kimi Antonelli στην Monza αύξησαν κατά πολύ το κόστος της αποκατάστασης των ζημιών, κάτι που έχει άμεσες συνέπειες στην Mercedes η οποία δεν θα φέρει άλλες αναβαθμίσεις.
Η ατυχία χτύπησε την πόρτα της Mercedes. Η Γερμανική ομάδα ελέω των πρόσφατων ατυχημάτων που είχαν οι οδηγοί της (Andrea Kimi Antonelli στο FP1 του GP Ιταλίας, George Russell στις κατατακτήριες του GP ΉΠΑ και το FP2 του GP Μεξικού) δεν θα φέρει άλλες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο της προκειμένου να καλυφθεί το κόστος των ζημιών που προκλήθηκαν και να τηρηθεί στο ακέραιο το ανώτατο όριο προϋπολογισμού, γνωστό και ως budget cap.
Για την εξέλιξη αυτή, τοποθετήθηκε ο επικεφαλής της Mercedes Toto Wolff. “Αυτά τα συμβάντα μας έβαλαν σε δύσκολη θέση και σίγουρα αυτό που συνέβη την Παρασκευή στο Μεξικό ήταν τεράστιο. Έπρεπε να βάλουμε ένα εντελώς νέο σασί και είναι τεράστιο χτύπημα στο cost cap”, είπε σχετικά με το ατύχημα του Russell.
Ερωτηθείς για τις αναβαθμίσεις της ομάδας ενόψει Βραζιλίας ανέφερε: “Μάλλον πρέπει να περιορίσουμε τις αναβαθμίσεις μας στο μονοθέσιο. Θα έχουμε δύο πακέτα στη Βραζιλία, δύο νέα δάπεδα και αυτό είναι όλο. Δεν θα υπάρχει κάτι άλλο που θα έρθει
Έχουμε περιορισμούς στα μέρη μου χρειαζόμαστε και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στην διαχείριση τους. Σίγουρα υπάρχει αντίκτυπος στα πόσα εξαρτήματα μπορούμε να βάλουμε, γιατί ουσιαστικά η απάντηση είναι μηδέν”.
Καθώς η Mercedes θα έχει δύο νέα πατώματα στην Βραζιλία, και το μονοθέσιο του Russell επισκευασμένο, ο Wolff πιστεύει πως μπορεί να μοιράσει τα πακέτα στα μονοθέσια της. Σχετικά με το πλάνο που θα ακολουθήσει στο Interlagos η ομάδα πρόσθεσε, “Είμαι πάντα ανοιχτός για το τι μπορούν να σκεφτούν οι οδηγοί. Αν ο George (Russell) διαλέξει το νέο πάτωμα, ο Lewis μπορεί να θέλει να τοποθετήσει το παλιό στη Βραζιλία. Θα μιλήσουμε μαζί του και θα δούμε τι ακριβώς προτιμά”.
Μια τέτοια επιλογή από τον Hamilton, ίσως φέρει την Mercedes σε αμφιβολίες για το αν το νέο πακέτο προκαλέσει αεροδυναμική ανισορροπία. “Μπορεί να υπάρχει κάτι στο πακέτο αναβάθμισης της αεροτομής, που προκαλεί κάτι που δεν καταλαβαίνουμε διότι είχαμε δύο συγκρούσεις στο Austin. Ωστόσο είχαμε ατύχημα και με το παλιό μονοθέσιο
Αυτά τα μονοθέσια βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού. Θα είναι ένα ενδιαφέρον πείραμα στην Βραζιλία για να δούμε αν υπάρχει αστάθεια στις υψηλές η τις χαμηλές ταχύτητες. Δε νομίζω να μπορούμε να συμπεράνουμε ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο, είπε ο Toto Wolff.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify