Η Mercedes στοχεύει στη μείωση του βάρους του μονοθέσιού της

Formel 1 – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Australien 2017. Valtteri Bottas ; Formula One – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Australian GP 2017. Valtteri Bottas;

Η ομάδα της Mercedes παραδέχεται πως το βάρος τους μονοθέσιού της είναι ένας τομέας ο οποίος χρειάζεται δουλειά, καθώς προσπαθεί να επανέλθει στις νίκες μετά την Αυστραλία.

Έχοντας ξεκινήσει από την pole position, o Hamilton ήρθε τελικά δεύτερος στο Albert Partk πίσω από τον Sebastian Vettel. Κύριο πρόβλημα όπως φαίνεται ήταν η φθορά των ελαστικών, που οδήγησε και στο πρώιμο pit stop του Βρετανού.

Ωστόσο, και το βάρος της W08 είναι ένα ακόμα σημείο-κλειδί.

Φέτος, τα μονοθέσια διαθέτουν περισσότερα εξαρτήματα και ο κινητήρας είναι βαρύτερος, όμως το ελάχιστο βάρος τους είναι στα 728 κιλά.

Αυτό το επιπλέον βάρος όχι μόνο κοστίζει στους γύρους, αλλά παίζει καθοριστικό ρόλο και στην κατασκευή των μονοθέισων, καθώς δεν γίνεται τοποθετηθούον εξαρτήματα εντός του σε σωστές θέσεις για να βελτιωθεί το κράτημα και ο χειρισμός.

Επί του θέματος μίλησε στο γερμανικό Auto Motor Und Sport ο Toto Wolff, αφού το μονοθέσιο της Mercedes φαίνεται να ήταν 5 κιλά πάνω από τον ελάχιστο περιορισμό των 728 κιλών.

«Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Είναι σίγουρα ένας τομέας στον οποίο μπορούμε να βελτιωθούμε,» είπε ο επικεφαλής των πρωταθλητών.

«Με τους νέους κανονισμούς και το μέγεθος των αυτοκινήτων, πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στα εξαρτήματα που βοηθούν στην απόδοση και στο βάρος. Και αυτό είναι μια προσπάθεια που κάνουμε.»

Και άλλες όμως ομάδες αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα, όπως η Red Bull και η Force India. H Red Bull έφτασε ακριβώς στο όριο επιστρέφοντας στην μονάδα MGU-K του 2016 για επιπλέον 5 κιλά ώστε να συμμορφώνεται με τον κανονισμό, ενώ η Force India συμβούλεψε τους οδηγούς της να ξεκινήσουν δίαιτα, αν και πιστεύει πως θα έχει λυθεί το πρόβλημα μέχρι το Μπαχρέιν.

Συγκεκριμένα, ο αναπληρωτής αγωνιστικός διευθυντής της ινδικής ομάδας, Bob Fernley, δήλωσε: «Είμαστε λιποβαρείς αλλά όχι αρκετά. Νομίζω μέχρι το Μπαχρέιν θα έχουμε την δυνατότητα να βάλουμε το έρμα εκεί που θέλουμε. Το μόνο πρόβλημα είναι αυτό.»

Πηγή: Motorsport.com

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Race Podcast #1: Το Αυστραλιανό GP

Next Article

Εγκαταλείπεται το σύστημα με τους βαθμούς ποινής στο MotoGP

Related Posts