Η Red Bull πιστεύει ότι το ρίσκο της με τα βρόχινα λάστιχα άξιζε, παρόλο που έκανε τον Max Verstappen να παλέψει για να ανέβει στο βάθρο.
Ο Verstappen ήταν δεύτερος μετά την επανεκκίνηση – μετά από καταπληκτικές προσπεράσεις σε Raikkonen και Rosberg – όταν η Red Bull ένιωσε ότι οι συνθήκες είναι αρκετά καλές για μια αλλαγή στα ενδιάμεσα.
Αλλά παρόλο τον καλό ρυθμό στην αρχή, η βροχή δυνάμωσε και η Red Bull έπρεπε να πάρει τη δύσκολη απόφαση να αλλάξει πάλι τα λάστιχα του Ολλανδού σε βρόχινα ελαστικά – αφήνοντας τον στη 14η θέση.
Μια σειρά από τρομερές προσπεράσεις βοήθησαν τον Verstappen να αναρηχηθεί στην 3η θέση, και το αφεντικό της Red Bull Christian Horner είπε ότι θα έπρεπε να έχει μετανιώσει επειδή έπρεπε να κάνει κάτι διαφορετικό για να διεκδικήσει τη νίκη.
«Πάμε για τη νίκη» είπε. «Εκ των υστέρων είναι εύκολο να πεις ότι η ένταση της βροχής δυνάμωσε με τα βρόχινα να αποδεικνύονται η καλύτερη επιλογή. Αλλά θα μπορούσαν πολύ εύκολα να είναι διαφορετικά τα πράγματα και ήταν στο άκρο καθώς ο Ricciardo έκανε πολύ γρήγορους χρόνους.
«Μπορούσες να δεις ότι η Williams του Massa έβρισκε το ρυθμό της σε κάθε γύρο, πηγαίνοντας ταχύτερα και ταχύτερα. Και, όπως είδαμε με αυτά τα ενδιάμεσα, είναι συχνά το ταχύτερα λάστιχα όταν το φτάσεις στη σωστή θερμοκρασία, πολύ ταχύτερα.»
Με τα πίσω βρόχινα του Verstappen να χαλάνε καθώς κυνηγούσε τον τελικό νικητή Lewis Hamilton, o Horner ένιωσε ότι η δεύτερη θέση θα ήταν η καλύτερη που θα μπορούσε να πάρει η ομάδα αν δεν έπαιρνε το ρισκο της στρατιγικής.
«Νομίζω ότι θα ήταν δύσκολο να προκαλέσουμε τον Lewis» είπε ο Horner. «Καταφέραμε να πάρουμε τη δεύτερη θέση, αλλά ο Lewis φάνηκε να έχει το ρυθμό για να μείνει μπροστά οπότε για αυτό πήραμε το ρίσκο με τη στρατιγική.
«Ελπίζαμε ότι τα ενδιάμεσα θα ζωντάνευαν. Όταν η βροχή αυξήθηκε φαινόταν ότι θα έπρεπε να αφήσουμε αυτή τη στρατιγική, πράγμα που είναι άσχημο πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας γιατί χάνεις πολλές θέσεις.
«Αλλά η ταχύτητα με την οποία κέρδιζε τις θέσεις, χωρίς να χάνει χρόνο, βλέπαμε ότι έπιανε τον Perez που ήταν σε θέση βάθρου με 10 γύρους να απομένουν. Ακόμα και όταν έκανε τις προσπεράσεις κέρδιζε χρόνο.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify