Η Red Bull πρέπει να βρει μισό δευτερόλεπτο για να φτάσει Mercedes και Ferrari

MELBOURNE, AUSTRALIA – MARCH 26: Daniel Ricciardo of Australia driving the (3) Red Bull Racing Red Bull-TAG Heuer RB13 TAG Heuer on track during the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park on March 26, 2017 in Melbourne, Australia. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, ανέφερε σε δηλώσεις του πως για να φτάσει το μονοθέσιο της Αυστριακής ομάδας αυτά των ανταγωνιστών της, Mercedes και Ferrari, πρέπει να βρει μισό δευτερόλεπτο στο γύρο.

Το μονοθέσιο της RB ήταν το τρίτο ταχύτερο στον εναρκτήριο αγώνα του πρωταθλήματος, κάτι που κατέστη φανερό και στις δοκιμές εξέλιξης του χειμώνα που μας πέρασε.

Σύμφωνα με τον Horner, η διαφορά αυτή οφείλεται κυρίως στις τεχνικές αλλαγές και κανονισμούς του 2017.

Στον αγώνα της Αυστραλίας, οι τηλεθεατές και λάτρεις του αθλήματος παρατήρησαν πως σχεδόν σε όλο τον αγώνα ο νεαρός και φέρελπις Max Verstappen πίεζε τον πρωταθλητή του 2007 Kimi Raikkonen, με την ομάδα του Milton Keynes να έρχεται στην τρίτη θέση (όσον αφορά τους κατασκευαστές) πίσω από τα μονοθέσια των Mercedes και Ferrari.

«Δεν νομίζω πως είμαστε πολύ πίσω,» είπε ο Βρετανός. «Σε σχέση με την Mercedes νομίζω πως έχουμε να βρούμε μισό δευτερόλεπτο. Η Ferrari εμφανίστηκε πολύ εντυπωσιακή και πιθανόν να είχε το ταχύτερο μονοθέσιο στην Αυστραλία.

«Πιθανόν να είχαμε το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο εδώ (Αυστραλία) και πρέπει να βρούμε μισό δευτερόλεπτο για να βρεθούμε στη μάχη με τους πρωτοπόρους. Ο Max πίεζε τον Kimi σκληρά σε όλο τον αγώνα αλλά δεν είχαμε τον ρυθμό των Vettel και Hamilton.

«Νομίζω είναι ακόμα αρχή και οι κανονισμοί είναι ακόμα πρώιμοι. Επιλέξαμε ένα διαφορετικό σχέδιο  και πιστεύω πως υπάρχουν καλές προοπτικές εξέλιξης με το σχέδιο μας. Είμαι σίγουρος πως μπορούμε να χτίσουμε πάνω σε αυτό στους επόμενους αγώνες».

Ο Horner προειδοποίησε με τις δηλώσεις του τους άμεσους ανταγωνιστές της Αυστριακής ομάδας πως οι δύο οδηγοί του θα επιδείξουν τη δυναμική της RB13 αν τα πράγματα πάνε όπως τα υπολογίζει η ομάδα στον επόμενο αγώνα του Κινέζικου Grand Prix και το έλλειμμα σε σχέση με τους ανταγωνιστές θα μειωθεί.

«Το πρόβλημα είναι πως τα μονοθέσια μας είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στον βρώμικο αέρα (στους στροβιλισμούς που υπάρχουν όταν υπάρχει προπορευόμενο όχημα), ενώ για τον Max δεν είδαμε την πραγματική δυναμική του σε καθαρό αέρα. Αισθάνομαι πως είχαμε τον ίδιο ρυθμό με τον Kimi αλλά έχουμε ένα δευτερόλεπτο να βρούμε σε αυτή την πίστα για να είμαστε υπό προϋποθέσεις με τα αυτοκίνητα μπροστά.

«Είναι οι συνήθεις ύποπτοι και αν δούμε την ποσότητα των σημειώσεων που μάζεψε ο Andrian Newey είμαι σίγουρος πως θα είναι πολύ απασχολημένος».

Πηγή: crash.net

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αλλαγές σε ειδικές του Rally Φινλανδίας για μείωση των μ.ω.τ.

Next Article

Στόχος η συνέχεια των καλών αποτελεσμάτων, σύμφωνα με Ogier και Wilson

Related Posts