Η κίνηση της Ferrari να βάλει την πολύ μαλακή γόμα στο Q2 και να ξεκινήσει με αυτή τον αυριανό αγώνα προβλημάτισε τον Hamilton που πιστεύει ότι ίσως στη Scuderia να έχουν βρει την κατάλληλη στρατηγική. Αιχμές και για τα κερμπ για τον Βρετανό.
Ο Hamilton πήρε την 54η pole position της καριέρας του στο Spielberg, αλλά πέρασε στο Q2 χρησιμοποιώντας την Ultrasoft γόμα της Pirelli, σε αντίθεση με τις Ferrari των Raikkonen και Vettel που πέρασαν έχοντας τα Supersoft. Με τους κανονισμούς να λένε ότι οι οδηγοί πρέπει να ξεκινήσουν με το σετ ελαστικών που έκαναν τον ταχύτερο γύρο τους στο Q2, οι οδηγοί της Scuderia έχουν ένα θεωρητικό πλεονέκτημα στον αυριανό αγώνα.
Με την διάρκεια ζωής της Ultrasoft να είναι αρκετά μικρή στο Red Bull Ring, ο Hamilton ήταν αρκετά προβληματισμένος, όπως φάνηκε με τις δηλώσεις του μετά το πέρας των κατατακτηρίων:
«Έκανα ότι μου είπε η ομάδα. Έχω την αίσθηση ότι οι άνθρωποι της στρατηγικής πιστεύουν ότι η Ultrasoft θα είναι το καλύτερο ελαστικό του αγώνα. Είχαμε ένα διαθέσιμο σετ από τα Supersoft. Νομίζω πως είδαν, υποθέτω, τις Ferrari να κάνουν τις προσπάθειες τους και ήθελαν να δουν αν μπορούμε να κάνουμε το ίδιο, παρά τη διαφορά που υπάρχει στην απόδοση.”
«Φυσιολογικά, είναι πιο σκληρή γόμα, οπότε δεν είναι μια κακή επιλογή. Σίγουρα δεν είναι κάτι το κακό. Νομίζω πως η Ultrasoft δεν είναι πολύ καλή για τον αγώνα και θα δυσκολευτούμε να βγάλουμε πολλούς γύρους με αυτή. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον.
«Ελπίζω ότι θα έχουμε ένα πλεονέκτημα στην αρχή με τα πιο μαλακά ελαστικά. Στις ελεύθερες δοκιμές, τα ελαστικά μου κράτησαν για 4 γύρους και στον Nico, 5. Σίγουρα θα είναι πολύ δύσκολα και θα πρέπει να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε με αυτά.»
Ο Hamilton αναφέρθηκε και στα κερμπ που υπάρχουν στο Red Bull Ring, τονίζοντας ότι αυτά είναι πάρα πολύ επικίνδυνα, αναφέροντας τα ατυχήματα των Kvyat, Rosberg και Verstappen στην πίστα της Αυστρίας:
«Δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους όλων των οδηγών, αλλά προσωπικά κοιτώντας αυτά τα κίτρινα κερμπ είναι πολύ επικίνδυνα, έχουμε δει πολλά συμβάντα ήδη από χθες. Πόσα ακόμα θα πρέπει να γίνουν προτού ένα αυτοκίνητο καταλήξει στον τοίχο και κάποιος χτυπήσει;
«Αυτό είναι κάτι που είμαι σίγουρος πως ο Charlie[Whiting] και η FIA θα το κοιτάξουν και είναι σίγουρα ένας τομέας που μπορούμε να βελτιώσουμε. Ως ιδέα είναι καλή, δεν θέλουν να ανοίγουμε τη γραμμή μας και να χρησιμοποιούμε το εξωτερικό μέρος της πίστας, αλλά ίσως να χρειάζονται κάποιες αναβαθμίσεις.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify