Η στρατηγική των δύο pit stop που ακολούθησε η Mercedes με τον Lewis Hamilton τους δυσκόλεψε χωρίς λόγο τα πράγματα στο Austin, σύμφωνα με τον Βρετανό οδηγό.
Ο Hamilton ξεκίνησε το GP ΗΠΑ από την pole position αλλά έχασε μία θέση στην εκκίνηση από τον Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός κατάφερε να υπερασπιστεί την πρώτη θέση από τον Βρετανό, έτσι ο Hamilton μπήκε για το πρώτο του pit stop στον 11ο γύρο. Μετά πίεζε για να μειώσει την διαφορά, με αποτέλεσμα να καταστρέψει τα ελαστικά του.
Μετά το pit stop του ο Raikkonen μείωνε συνεχώς την μεταξύ τους διαφορά, με τον Hamilton να αναγκάζετε να κάνει δεύτερο pit stop, βγαίνοντας 12 δευτερόλεπτα πίσω από τον οδηγό της Ferrari. Στην συνέχει κατάφερε να ανέβει μέχρι την τρίτη θέση.
«Μόλις κάναμε το pit stop στον 11ο γύρο, ήξερα ότι θα κάναμε στρατηγική δύο pit stop.
«Το κάναμε δύσκολο στους εαυτούς μας – βγήκαμε πάλι στην πίστα, και έπρεπε να πιάσω τον Kimi, τον έφτασα και τα ελαστικά είχαν τελειώσει, και τότε έκανε το δικό του pit stop και με έφτανε με τα καινούργια ελαστικά, και βγήκα μετά το δεύτερο pit stop και έπρεπε να μειώσω την διαφορά των 12 δευτερολέπτων.
«Το κάναμε τόσο δύσκολο για εμάς ακόμα και το να είμαστε ανταγωνιστικοί σήμερα.»
Ο Hamilton δεν ξέρει γιατί τον κάλεσαν τόσο νωρίς για pit stop, αλλά πιστεύει ότι καθοριστικό ρόλο έπαιξαν τα ελαστικά που ξεκινούσαν τον αγώνα οι οδηγοί.
«Νομίζω ξεκίνησε ήδη από το Q2, αυτά ήταν τα λάθος ελαστικά για να εκκινήσουμε τον αγώνα. Ξέραμε ήδη ότι θα έχουμε μεγάλη διαφορά στην απόδοση των δύο ελαστικών στην εκκίνηση, την πατήσαμε από κάτι που ξέραμε εδώ και καιρό και πιθανόν να μην ήταν η μοναδική μας λύση.
«Και προφανώς έχασα μία θέση από τον Kimi, και μετά δεν μπορούσα να κρατηθώ κοντά του γιατί είχε καθαρό αέρα και καλύτερα ελαστικά.
«Σίγουρα πήραμε ένα μάθημα. Όσον αφορά την απόδοση δεν ήταν και το καλύτερο Σαββατοκύριακο για εμάς – αλλά είχαμε μερικά τρομερά Σαββατοκύριακα αυτή την σεζόν.
«Και πάλι πήρα την τρίτη θέση, είμαι ευγνώμων γι’αυτό – αλλά φυσικά, το να ξεκινάς πρώτος και να τερματίζεις τρίτος δεν είναι καλό.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify