Ο πρώην επικεφαλής της Honda F1, Yusuke Hasegawa, πιστεύει ότι η χρήση μόνο τριών κινητήρων δεν έχει κάποιο νόημα.
Οι αντιδράσεις για την μείωση των κινητήρων ήταν αρκετές, αλλά δεν ήταν σύμφωνες όλες οι ομάδες, έτσι δεν γινόταν να αλλάξει ο κανονισμός.
Ο πρόεδρος της FIA δήλωσε ότι ούτε ο ίδιος ήταν χαρούμενος που μερικές ομάδες είχαν πολλές ποινές στην περσινή σεζόν, αλλά δεν θα μπορούσε να αλλάξει τίποτα αν δεν συμφωνήσουν όλες οι ομάδες.
«Είναι πολύ δύσκολο,» δήλωσε ο Hasegawa, πριν την ανακοίνωση ότι δεν θα εργάζεται στο F1 Project από την 1η Ιανουαρίου.
«Δεν είναι απλά μόνο για μας. Και η Renault έχει δυσκολίες. Δεν νομίζω ότι έχει λογική. Όσον αφορά τον τεχνικό τομέα, είναι δύσκολο.
«Αν χαμηλώσουμε την απόδοση του κινητήρα, είναι εύκολο να τα καταφέρουμε. Αν χρησιμοποιούμε τον κινητήρα 2000 στροφές πιο χαμηλά, φυσικά και μπορούμε να τερματίσουμε, αλλά δεν υπάρχει νόημα να το κάνουμε.
Όταν ρωτήθηκε για το αν οι κανονισμοί προστατεύουν την Mercedes και την Ferrari, δήλωσε: «Κατά συνέπεια, ναι. Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές.
«Με τρεις κινητήρες, σημαίνει ότι έχουμε μόνο δύο ευκαιρίες να φέρουμε νέες αναβαθμίσεις στον κινητήρα.
«Πρέπει να παρουσιάσουμε έναν καλό κινητήρα στην αρχή, αλλά αν δεν το κάνουμε, θα έχουμε δύο ευκαιρίες να παρουσιάσουμε έναν καλό κινητήρα.
«Το να μειώσουμε το κόστος είναι σημαντικό, έτσι υποστηρίζω την μείωση του κόστους.»
Οι κινητήρες την φετινή σεζόν θα πρέπει να αντέξουν τουλάχιστον 7 αγώνες ο καθένας, έτσι οι κατασκευαστές εστιάζουν περισσότερο στην αξιοπιστία παρά στην απόδοση.
«Αυτή την στιγμή, πρέπει να εστιάσουμε στην αξιοπιστία, να κατασκευάσουμε έναν κινητήρα που να αντέχει 7 αγώνες. Αλλά πρέπει να βελτιώσουμε και την απόδοση.
«Είναι καλό που έχουμε μία βασική γραμμή. Πρέπει να επιβεβαιώσουμε ότι ο τωρινός κινητήρας είναι εντάξει. Μόλις το επιβεβαιώσουμε αυτό, θα κάνουμε το επόμενο βήμα.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify