Μπορεί να βρίσκεται στην 11η σεζόν της καριέρας του ως εργοστασιακός αναβάτης του HRC, o Dani Pedrosa όμως παραμένει η νούμερο ένα επιλογή της Honda για να πλαισιώσει τον Marc Marquez το 2017.
Όταν ο Pedrosa έφτασε στα MotoGP το 2006, έμοιαζε ο μοναδικός αναβάτης στο grid που θα αποτελούσε το αντίπαλο δέος στην παντοκρατορία του Valentino Rossi. Όμως, 10 χρόνια αργότερα, δεν έχει καταφέρει να κατακτήσει το στέμα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, αν και κάποιες φορές έφτασε αρκετά κοντά.
Όλα αυτά τα χρόνια ο Pedrosa, ο οποίος έγινε 30 ετών τον Σεπτέμβρη, είδε έξι διαφορετικούς αναβάτες να κατακτούν τον τίτλο: ο Nicky Hayden το 2006, o Casey Stoner το 2007 και το 2011, ο Rossi το 2008 και το 2009, ο Jorge Lorenzo το 2010, 2012 και το 2015 και τον τωρινό teammate του Marc Marquez, τις σεζόν 2013 και 2014.
Το καλύτερό του αποτέλεσμα ως τώρα είναι η 2η θέση, με τον Ισπανό να το καταφέρνει το 2007, το 2010 και – στην καλύτερη χρονιά του ως τώρα – το 2012. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν τις προσδοκίες που υπήρχαν γι’ αυτόν πριν μια δεκαετία.
Ωστόσο, είναι ακόμα “ευκαιρία” στα μάτια των ανθρώπων της Honda, οι οποίοι ακόμη δεν σκέφτονται άλλες επιλογές για να πλαισιώσουν τον Marquez τη νέα χρονιά, και ήδη έχουν αρχίσει να μιλούν μαζί του για την ανανέωση της συνεργασίας τους.
Η ανανέωση του Marquez είναι βέβαια πιο επιτακτικής ανάγκης για τον Ιαπωνικό κατασκευαστή, η συμφωνία με τον Pedrosa όμως αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα, κυρίως λόγω του ότι και οι δύο πλευρές το επιθυμούν.
Το τωρινό συμβόλαιο του Dani ανέρχεται σε ετήσιες απολαβές περί των δύο εκατομμυρίων το χρόνο, μια πολύ σηματική αιτία για την παραμονή του, ειδικά αν αναλογιστούμε διάφορους παράγοντες. Ένα δεδομένο που έχουμε σίγουρα όμως είναι ότι δεν υπάρχουν πολλοί αναβάτες που κερδίζουν το λιγότερο μια φορά το χρόνο, με τον Ισπανό να το καταφέρνει ως τώρα.
“Η Honda δεν υπολογίζει κανέναν εκτός του Dani, παρ’ όλα αυτά δεν σημαίνει ότι είναι επιτακτικής ανάγκης η συμφωνία μαζί του,” είπε μια πηγή του HRC. “Αυτό θα θέλαμε όμως και πιστεύω ότι το θέλει και εκείνος.”
Ο Ιαπωνικός κατασκευαστής θεωρεί ότι η ισορροπία του τι προσφέρει ο Pedrosa με το τι κοστίζει αξίζει τον κόπο, τόσο από αθλητικής όσο και από εμπορικής άποψης.
Το σημαντικότερο βέβαια είναι ότι η Honda δεν πιστέυει ότι κανείς απ’ τους πιθανούς αντικαταστάτες, όπως ο Andrea Iannone, o Andrea Dovizioso, o Μaverick Vinales ή ακόμη και ο Alex Rins της Moto2, δεν θα είναι σταθερά ικανοί να οδηγήσουν ταχύτερα από αυτόν.
Ο Pedrosa απ’ την πλευρά του, φαντάζει σαν ο μονδαικός αναβάτης του grid που θεωρητικά, θα μπορούσε να αγωνιστεί στις τρεις απ’ τις τέσσερις εργοστασιακές ομάδες, κάτι που είναι εξέχουσας σημασίας για το μεταγραφικό παζάρι, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι είναι manager του εαυτού του εδώ και λίγο διάστημα.
Στην πραγματικότητα υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν ότι λόγω του οδηγικού του στυλ, η καλύτερη μοτοσυκλέτα γι’ αυτόν είναι η Yamaha, η οποία έχει ακόμη ελεύθερη τη δεύτερη μοτοσυκλέτα της μετά την μεταγραφή του Lorenzo στη Ducati.
Παρ’ όλα αυτά, αν και το ζευγάρι Rossi – Pedrosa θα ήταν ένα δυνατό δίδυμο, είναι δύσκολο να συμβεί λόγω του ότι αυτό θα σήμαινε ότι οι Ιάπωνες θα είχαν ένα απ’ τα πιο ηλικιωμένα ζευγάρια στο grid.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify