Οι υπεύθυνοι της Honda παραδέχθηκαν πως δεν έχουν φτάσει τους στόχους τους σχετικά με την αξιοπιστίας της μονάδος ισχύος της Ιαπωνικής φίρμας.
Η Honda ολοκλήρωσε μερικές σημαντικές αλλαγές στην μονάδα ισχύος της, στοχεύοντας κυρίως στην διόρθωση των προβλημάτων που υπήρχαν στην εκμετάλλευση της διαθέσιμης ενέργειας που είχα κατά τη διάρκεια του 2015.
Παρόλο που υπάρχει πρόοδος στην απόδοση της μονάδος ισχύος της Honda, οι πρώτες δοκιμές δείχνουν ότι υπάρχει ακόμα μεγάλη ανάγκη βελτίωσης του κινητήρα προκειμένου οι Ιάπωνες να φτάσουν την Mercedes.
Υπάρχουν πολλές εικασίες ότι ο νέος κινητήρας της Honda αντιμετωπίζει επίσης προβλήματα αξιοπιστίας.Ωστόσο οι δοκιμές του Jenson Button την Τετάρτη διακόπηκαν εξαιτίας διαρροής στα υδραυλικά.
Ο επικεφαλής του νέου πρότζεκτ της Honda, Yusuke Hasegawa, ανέφερε πως η αξιοπιστία είναι ένας από τους τομείς που χρειάζονται μεγάλη βελτίωση – και κάποια ακόμα κομμάτια της μονάδος ισχύος δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη.
“Γενικά ελέγξαμε την αξιοπιστία του κινητήρα στην δυναμόμετρηση και μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η μονάδα ισχύος μπορεί να αντέξει για 4οοο χιλ. χιλιόμετρα.Ωστόσο, πρέπει να το τσεκάρουμε και στο μονοθέσιο”.
“Η αξιοπιστία είναι ένα από τα σημαντικά πράγματα που πρέπει να αναβαθμίσουμε από τον προηγούμενο χρόνο στον φετινό.Αλλά, όπως ανέφερα έχουμε ακόμα σημαντικά κομμάτια που πρέπει επίσης να αναβαθμίσουμε.”
Όταν ρωτήθηκε για το εάν είναι ικανοποιημένος με τα χιλιόμετρα που έχει γράψει η ομάδα, αυτός απάντησε: “Aπό τη μία πλευρά, σίγουρα.Εχθές κάναμε πάνω από 100 γύρους.Αλλά για τα 4οοο χιλ. χιλιόμετρα….δεν είναι αρκετοί οι γύροι.”
Όλοι περιμένουν από την Honda να φέρει μία καινούργιων προδιαγραφών μονάδα ισχύος στην Βαρκελώνη για το δεύτερο τεστ, η οποία θα μοιάζει με την τελική που θα χρησιμοποιηθεί από την Μελβούρνη και έπειτα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify