Hong Kong ePrix – Αγώνας – Με το δεξί ο Buemi

O Sebastian Buemi ήταν ο μεγάλος νικητής στο εναρκτήριο ePrix της σεζόν 2016-17 της Formula E. Μαζί του στο βάθρο βρέθηκε ο Di Grassi, που σημείωσε μια τρομερή ανατροπή, παρότι έκανε 2 pitstop και ο Heidfeld. Καταστροφή για την Virgin.

Η νέα χρονιά για την Formula E ξεκίνησε στο εντυπωσιακό σιρκουί στους δρόμους του Hong Kong. Με τον καιρό να είναι μουντός, χάρη στην αρκετά υψηλή υγρασία ο αγώνας ξεκίνησε με τον Nelson Piquet να ξεκινάει από την pole position μπροστά από τον teammate του, Oliver Turvey και τους Jose Maria Lopez και Sam Bird.

Στην εκκίνηση, οι 2 NextEV έφυγαν εξαιρετικά με τον Piquet να κρατάει την πρώτη θέση από τον Turvey, αλλά ο Lopez έχασε 2 θέσεις από τους Bird και Buemi. Πιο πίσω ο Ma Qing Hua, έπεσε πάνω στον Abt, καταστρέφοντας τον αγώνα και των 2, ενώ πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Frijins.

O Lopez δεν είχε ρυθμό στους πρώτους γύρους και με διαδοχικά λάθη έπεσε στην δωδέκατη θέση, δείχνοντας ότι αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με την DS Virgin. Το κακό για την Abt δεν είχε τελειωμό, καθώς κι ο Di Grassi έσπασε την εμπρός αεροτομή κι αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pits για να την αλλάξει.

Πιο μπροστά, οι Bird και Buemi πέρασαν τον Turvey κι άρχισαν να καταδιώκουν τον Piquet, ενώ ο Vergne αντιμετώπισε πρόβλημα με το μοτέρ της Renault και μπήκε στα pits για να αλλάξει μονοθέσιο, θέτοντας εαυτόν, ουσιαστικά εκτός αγώνα. Καλή ήταν και η εμφάνιση των μονοθεσίων της Mahindra με τους Heidfeld και Rosenqvist να είναι στις θέσεις 5-6 μειώνοντας συνεχώς με τη σειρά τους, τη διαφορά από τον Turvey.

Στον 14ο γύρο ανακοινώθηκαν τα fanboost με τους Lopez, Buemi και Di Grassi να είναι οι εκλεκτοί του κοινού ώστε να αποκτήσουν το μπόνους. Στον ίδιο γύρο ο Rosenqbist τα έκανε μούσκεμα, χάνοντας το πίσω μέρος, πέφτοντας στον τοίχο και μένοντας πρακτικά εκτός διεκδίκησης ενός καλού αποτελέσματος.

Δύο γύρους αργότερα, ο Lopez ολοκλήρωσε τον καταστροφικό του πρώτο αγώνα, πέφτοντας πάνω στις μπαριέρες του διαβόητου σικέιν, αλλά ακόμη πιο σημαντικά, ο Piquet δεν πρόλαβε να αντιδράσει και απέφυγε οριακά την σύγκρουση με την Virgin, επιτρέποντας όμως στους Bird και Buemi να τον προσπεράσουν. Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο ασφαλείας επιστρατεύτηκε και ξεκίνησαν οι πρώτες προγραμματισμένες αλλαγές μονοθεσίων.

Πράγματι, οι Buemi, Heidfeld, Duval, Turvey, Prost και D'Ambrosio μπήκαν έναν γύρο πριν αποσυρθεί το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά όλοι τους πιάστηκαν στον ύπνο από τον Lucas Di Grassi που είχε ταχύτερα ανακλαστικά και βγήκε μπροστά απ' όλους αυτούς. Όμως ο Buemi κατάφερε να περάσει τον Βραζιλιάνο, σε πλάνο που δεν δόθηκε ποτέ από την τηλεοπτική μετάδοση.

Ο Bird μπήκε 2 γύρους αργότερα στα pits από την πρωτοπορία, αλλά αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο του κι έπεσε πολύ πίσω, στην 15η θέση. Ο Frijns που ξεπέρασε το αρχικό του πρόβλημα, έκανε εξαιρετική διαχείριση της ενέργειας και ανέβηκε στην δέκατη θθέση, πίσω από τον Nelson Piquet.

Έτσι, όπως και στην πλειονότητα των αγώνων του περσινού πρωταθλήματος, η υπόθεση της νίκης ήταν μια μάχη ανάμεσα στον Buemi και τον Di Grassi. Για την τρίτη θέση του βάθρο οι Heidfeld και Prost είχαν τη δική τους μονομαχία, έχοντας ξεμακρύνει από τους Turvey και D'Ambrosio, ενώ πιο πίσω ο Frijns προσπέρασε τον Duval για την ένατη θέση.

10 γύρους πριν το τέλος ο Sam Bird, έχοντας μείνει έναν γύρο πίσω, πλησίασε και πέρασε τον πρωτοπόρο Buemi, δείχνοντας ότι η Virgin είχε τον ρυθό να διεκδικήσει τη νίκη στο Hong Kong. O Frijns συνέχισε την εξαιρετική του εμφάνιση περνώντας τον Sarrazin και Piquet, ενώ ο Da Costa έκανε ένα σόου στο τέλος του αγώνα περνόντας σε δύο στροφές τους D'Ambrosio και Turvey, ανεβαίνοντας στην 5η θέση.

Τίποτα δεν άλλαξε στους τελευταίους γύρους, με τον Sebastian Buemi να κατακτά την πρώτη νίκη της σεζόν με εμφατικό τρόπο, μπροστά από τον εξαιρετικό Di Grassi και τον Heidfeld που κράτησε πίσω του τον Prost για να ανέβει στο βάθρο. Ο Felix Rosenqvist πήρε τους βαθμούς του ταχύτερου γύρου, όντας ο μόνος που κατέβηκε το 1:03.

Επόμενος αγώνας για το πρωτάθλημα της Formula E, στο Marrakesh του Μαρόκο, στις 12 Νοεμβρίου.

Αναλυτικά η κατάταξη:

untitled

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Verstappen - Ο τρόπος που αμύνθηκα ήταν δίκαιος και σωστός

Next Article

Ο Whiting μίλησε (ξανά) με τον Verstappen

Related Posts