Ο Christian Horner υποστηρίζει πως η ομάδα του έχανε πάρα πολύ χρόνο εντός της πίστας στις ευθείες, καθώς ο κινητήρας της Renault είναι πολύ πιο αδύναμος σε σχέση με των αντιπάλων τους.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, η έλλειψη ισχύος από την κινητήρια μονάδων των Γάλλων ήταν εμφανής, καθώς ήταν ξεκάθαρο πόσο εύκολα μπορούσε να πλησιάσει και να απομακρυνθεί ο Kimi Raikkonen από τον Max Verstappen.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull δήλωσε σχετικά: «Σήμερα ήμασταν απλώς απίστευτα εκτεθειμένοι., τόσο αμυντικά όσο κι επιθετικά. Μπορούσατε να δείτε ότι στην επανεκκίνηση με τον Kimi, η επιπλέον ισχύς ήταν σαν το Μεξικό το 2015.
«Χρησιμοποιήσαμε τη ρύθμιση κατατακτήριων στην επανεκκίνηση εναντίον του Kimi και μπορούσατε να δείτε τη διαφορά. Μπορούσατε να δείτε πόσο σκληρά προσπαθούσε ο Max για να κρατήσει πίσω του τον Kimi, η επιπλέον ταχύτητα που είχαν ήταν αδιανόητη.
«Στη δεύτερη επανεκκίνηση είχε μια ατυχία στη Stowe και ήταν ακόμη κολλημένος πίσω από τον Max στις στροφές 2 και 3. Και δυστυχώς ο Daniel δε μπορούσε να επιτεθεί στον Valtteri, αν και είχε καλύτερα ελαστικά, καλύτερη πρόσφυση και καλύτερη απόδοση. Ακόμη και με ανοιχτό το DRS χάναμε έδαφος».
Ο Horner εξηγεί πως το Silverstone, με τις πολλές γρήγορες στροφές, στις οποίες οι οδηγοί δεν σηκώνουν το πόδι από το γκάζι, ανέδειξαν την κατωτερότητα του κινητήρα της Renault ακόμη περισσότερο.
«Το πρόβλημα με το Silverstone τώρα είναι ότι μια πίστα στην οποία είσαι σε μεγάλο μέρος με τέρμα γκάζι, 82% στις κατατακτήριες. Έτσι στροφές όπως οι Copse, Becketts, Stowe, δεν είναι πλέον η πρόκληση που ήταν κάποτε με τα τωρινά μονοθέσια, γιατί όλοι περνάνε με τέρμα γκάζι την Copse τώρα.
«Έχει να κάνει με την ταχύτητα, έτσι έγινε πιο πολύ μια πίστα ισχύος, καθώς εκεί που χρειάζεσαι την ισχύ είναι εκεί που στρίβεις και πιέζεις το αυτοκίνητο. Εκεί είναι που η ισχύς χρειάζεται. Και το βλέπουμε ξανά και ξανά, στη στροφή 3 στη Βαρκελώνη, στη στροφή 3 στο Sochi, στη στροφή 7 στην Αυστρία, είναι ένα γνωστό θέμα.
«Αν δείτε τις πίσω αεροτομές στα μονοθέσια, χρησιμοποιούσαμε στο Silverstone επίπεδα κάθετης δύναμης όπως στο Spa και όλοι οι άλλοι χρησιμοποιούσαν περισσότερη. Στις κατατακτήριες νομίζω ήμασταν ταχύτεροι σε όλες τις στροφές από τον Vettel, όμως χάναμε χρόνο στις ευθείες».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify