Horner – H Pirelli έχει περιθώριο βελτίωσης με τα βρόχινα ελαστικά του 2017

LE CASTELLET (FRANCIA) – 26/01/2016 © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull Christian Horner πιστεύει πως η Pirelli πρέπει να βελτιώσει τα βρόχινα ελαστικά για το 2017, με το εν λόγω θέμα να έχει επιστρέψει στην επικαιρότητα μετά το Grand Prix της Βραζιλίας.

Τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι οδηγοί με την υδρολίσθηση στο Interlagos το περασμένο Σ/Κ, με αρκετούς να πιστεύουν πως η ιταλική εταιρία πρέπει να δουλέψει πάνω στα ελαστικά ακραίων συνθηκών, με τον Kimi Raikkonen να τονίζει πως τα τωρινά ελαστικά είναι πολύ χειρότερα από ό,τι ήταν πριν 10 χρόνια.

Η κατάσταση επιδεινώθηκε, αφού τα ενδιάμεσα ελαστικά αποδείχθηκαν πολύ γρήγορα στις βρόχινες συνθήκες, κάτι που ώθησε μερικούς οδηγούς να κάνουν την αλλαγή, ακόμα κι όταν υπήρχε πολύ νερό στην πίστα.

Η Pirelli εργάζεται πάνω σε αυτό, θέλοντας να βελτιώσει τα ελαστικά της για το 2017, με τη Ferrari, τη Red Bull και τη Mercedes να κάνουν δοκιμές.

Η Red Bull συγκεκριμένα βοήθησε με τεστ στην πίστα του Paul Ricard στην αρχή της σεζόν, ενώ το ίδιο έπραξαν και στο Άμπου Ντάμπι στις αρχές Νοεμβρίου.

Και, παρά το γεγονός ότι οι δοκιμές είναι «τυφλές» ώστε οι ομάδες να μην ξέρουν τι ακριβώς τεστάρουν, παρείχαν αρκετή ανατροφοδότηση, δίνοντας το στίγμα στην Pirelli ότι χρειάζεται να γίνει δουλειά.

Όταν ρωτήθηκε για το αν η F1 μπορεί να έχει καλύτερους βρόχινους αγώνες εφόσον βελτιωθούν τα ελαστικά, ο Horner είπε: «Σίγουρα θα βοηθούσε.

«Πιστεύω πως με το ελαστικό των ακραίων συνθηκών οι οδηγοί είχαν θέμα με την υδρολίσθηση, περισσότερο κι από τα ενδιάμεσα. Ο Kimi [Raikkonen] έπεσε στον τοίχο μπροστά μας, ενώ ο [Marcus] Ericsson ήταν με τα ενδιάμεσα.

«Κάναμε δοκιμές στο βρεγμένο για την Pirelli στις αρχές της σεζόν ώστε να τη βοηθήσουμε, και φαίνεται πως υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης.»

Παρόλα αυτά, ο Horner ελπίζει πως η αυξημένη κάθετη δύναμη που θα διαθέτουν τα μονοθέσια την επόμενη χρονιά θα βοηθούσε, ενώ ζητά να βρεθεί ο λόγος που τα τωρινά μονοθέσια δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στη βροχή.

«Είναι σίγουρα κάτι που χρειάζεται να εξετάσουμε, αλλά ίσως με λίγη παραπάνω κάθετη δύναμη θα βοηθηθεί η κατάσταση.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Blog - Οι μετεξεταστέοι της χρονιάς

Next Article

Rally Αυστραλίας - 2η Ημέρα - Mikkelsen μπροστά, τρομερή μάχη για την κορυφή

Related Posts