Hulkenberg: Σαν αλεξίπτωτο η πίσω αεροτομή, δε νιώθω διαφορά με τη νέα εμπρός πτέρυγα

Nico Hulkenberg (GER) Renault Sport F1 Team RS19. Formula One Testing, Day 1, Monday 18th February 2019. Barcelona, Spain.

Ο Nico Hulkenberg παρομοίασε τον αντίκτυπο της μεγαλύτερης πίσω αεροτομής σαν να ανοίγει αλεξίπτωτο στην ευθεία, ενώ αναφέρθηκε και στις νέες εμπρός πτέρυγες και στο όριο του βάρους των οδηγών.

Οι πρώτες δοκιμές ολοκληρώθηκαν κι αυτό έδωσε την δυνατότητα στους οδηγούς να έχουν μία πρώτη εικόνα από τον αντίκτυπο των αλλαγών στις εμπρός και πίσω πτέρυγες.

Ο Hulkenberg ήταν ιδιαίτερα γλαφυρός στην περιγραφή του για την πίσω αεροτομή, που μεγάλωσε και ψήλωσε για την μεγιστοποίηση του effect του DRS.

Όταν ρωτήθηκε για το αν νιώθει περισσότερη δύναμη από τον κινητήρα, απάντησε:

«Θα έλεγα πως ναι. Αλλά από την άλλη μεριά, έχουμε πολύ περισσότερο drag με την μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, οπότε έχεις λιγότερη αίσθηση από αυτό.

«Είναι λες και τραβάς ένα αλεξίπτωτο τώρα στην ευθεία, και βλέπεις αυτήν την τεράστια αεροτομή πίσω σου, και προφανώς έχεις άλλη αίσθηση από τη δύναμη που υπάρχει.»

Παρά τις αλλαγές και στην εμπρός πτέρυγα, ο οδηγός της Renault τόνισε πως δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην αίσθηση ανάμεσα στην R.S.19 και την R.S.18:

«Δεν το νιώθω τελείως διαφορετικά, είναι λες και γυρνάω σπίτι. Τουλάχιστον για μένα δεν έχει αλλάξει τόσο. Έχουμε το ίδιο τιμόνι, παραδείγματος χάρη, η θέση είναι παρόμοια, οπότε ίσως δεν περίμενα και μεγάλη διαφορά.

«Προφανώς ήταν δύσκολο να ξέρεις τι να περιμένεις με τους νέους κανονισμούς, αλλά προς το παρόν δεν είναι τόσες οι διαφορές.»

Ο Γερμανός είναι ένας από τους οδηγούς που δεν πήραν κιλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα, με την αφορμή και της θέσπισης του κανονισμού για το βάρος του οδηγού με το κάθισμά του, αν και πιστεύει πως οι πιο ελαφρείς οδηγοί δεν έχουν πλέον τόσο μεγάλο πλεονέκτημα:

«Για να είμαι ειλικρινής, σε όλη μου την καριέρα ήμουν στα ίδια κιλά. Είναι λες και έχω τα κιλά της πυγμαχίας, κάτι δικό μου, στα 78 κιλά. Οπότε αυτό είναι δύο κιλά κάτω από τα 80.

«Εκεί θέλω κι εκεί πρέπει να είμαι, και κάπου εκεί μπορώ να είμαι, όχι πιο κάτω.

«Αλλά το βλέπω, οι πιο ελαφρείς οδηγοί δεν έχουν πλέον το πλεονέκτημα που είχαν, οπότε θα είναι λίγο πιο δίκαια τα πράγματα. Αλλά δεν πιστεύω πως είναι και μεγάλα τα οφέλη για μένα.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Νέο σύστημα ποινών θα δοκιμάσουν οι αναβάτες στο τεστ του Κατάρ

Next Article

Δοκιμές Κατάρ - 1η Μέρα: Επικεφαλής ο Vinales, πτώση για Marquez

Related Posts