H Ferrari έχει κάνει μεγάλο βήμα με τον κινητήρα του 2017, σύμφωνα με την Haas

Circuit de Barcelona Catalunya, Barcelona, Spain. Wednesday 01 March 2017. World Copyright: Steven Tee/LAT Images ref: Digital Image _R3I6922

‘Εχοντας πάρει μια γεύση από τις δοκιμές στη Βαρκελώνη σίγουρα το θετικό είναι πως η Ferrari φαίνεται να είναι σε ισχυρή θέση. Αυτό το αποδεικνύουν οι χρόνοι και η απόδοσή της.

Την παραπάνω θέση έρχεται να την ενισχύσει και ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Guenther Steiner, καθώς πιστεύει πως η αξιοπιστία του νέου κινητήρα είναι επίσης πολύ καλή, αφού δεν υπήρξε κάποιο θέμα με τη μονάδα στη Βαρκελώνη.

Οι άνθρωποι της Haas είναι πολύ ευχαριστημένοι και εντυπωσιασμένοι με τον προμηθευτή τους.

Πιο συγκεκριμένα, ο Steiner υποστηρίζει: «Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν αψεγάδιαστα. Δεν προέκυψε κανένα πρόβλημα με αυτά, δεν χρειάστηκε να τα αλλάξουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του τεστ.»

«Είχαμε δυο φορές πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά, αλλά ήταν κυρίως θέμα λογισμικού, όχι μηχανικό. Έχουν κάνει φανταστική δουλειά κατά την άποψή μου. Το να έρθεις εδώ με έναν τελείως νέο κινητήρα που να είναι τόσο αξιόπιστος είναι κάτι το φανταστικό. Εάν κοιτάξουμε και τους υπόλοιπους γύρω μας θα δούμε πως αντιμετωπίζουν θέματα.»

«Από πέρυσι μέχρι και φέτος σε αυτό το σημείο, η Ferrari έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά.»

Γνωρίζοντας πως η φετινή σεζόν είναι μια επανεκκίνηση σε ότι έχει να κάνει με τη δυναμική των ομάδων, θα δοθεί μεγάλη μάχη ανάμεσα στις μεσαίες δυνάμεις στο πρωτάθλημα. Η Haas φαίνεται να βρίσκεται σε αυτό το group των ομάδων.

«Είμαστε αρκετά χαρούμενοι. Πιστεύω κάναμε ένα βήμα εμπρός. Όμως είναι αρκετά νωρίς για να πούμε κάτι. Πρέπει να δουλέψουμε αρκετά ακόμη. Έχουν κάνει και οι άλλοι όμως ένα βήμα μπροστά (;) Θα δούμε, δεν το γνωρίζουμε.

«Είναι ένας καιρός με αρκετή σύγχυση. Με τα ελαστικά είναι εύκολο να σχηματίσεις μια εικόνα, τι γίνεται όμως με τα φορτία καυσίμου ; Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι συμβαίνει.

«Γενικά, πιστεύω είμαστε κάπου στη μέση σε δυναμικότητα. Αλλά στην κορυφή της μέσης ή στην ουρά ; Δεν γνωρίζω ακόμη. Ελπίζω όμως να είμαστε κάπου όπου βρισκόμασταν και πέρυσι γύρω στη μέση δηλαδή.»

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Boullier - Δεν υπάρχει λύση για να καλύψουμε το χρόνο που χάσαμε

Next Article

Latvala - Το πιο δύσκολο το Rally Μεξικού για την Toyota

Related Posts