Η FIA έκανε προσομοίωση του ατυχήματος που είχε ο Fernando Alonso στο Grand Prix της Αυστραλίας με το Halo, ώστε να διαπιστώσει αν μπορεί να βγει ο οδηγός από το μονοθέσιο.
Η FIA εξέτασε όλα τα ακραία σενάρια ώστε να βεβαιωθεί ότι το Halo μπορεί να επιτρέψει στους οδηγούς να βγαίνουν γρήγορα από το μονοθέσιο, με την παρουσίαση του να γίνεται το 2018.
«Κοιτάξαμε το συγκεκριμένο ατύχημα όταν εξετάζαμε το Halo,» δήλωσε ο Laurent Mekies.
«Είδαμε πως προσγειώθηκε το μονοθέσιο, αλλά η κύρια ερώτηση είναι τι γίνεται αν χρειαστεί να βγει από το μονοθέσιο.
«Η απάντηση αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος είναι το συνηθισμένο οι κριτές να προσεγγίζουν το μονοθεσίο και να το γυρίζουν κανονικά στις ρόδες του.
«Αλλά δεν είναι καλή ιδέα αν σκεφτεί κανείς ότι τα μονοθέσια έχουν ηλεκτρικό σύστημα και καλό θα ήταν να περιμένει, αλλά το καταλαβαίνουμε.
«Αναποδογυρίσαμε ένα από τα σασί μας με το Halo, βάλαμε μέσα στον Andy Mellor [σύμβουλο του ινστιτούτου Motor Sport Safety] στο χειρότερο δυνατό σενάριο και του ζητήσαμε να βγει έξω όπως ακριβώς ο Fernando και παραδόξως τα κατάφερε.
«Έτσι καταλαβαίνουμε ότι σε αυτή την περίπτωση, το Halo δίνει την ελευθερία στον οδηγό.
«Όταν το δείξαμε αυτό στους οδηγούς, δεν εντυπωσιάστηκαν από την ταχύτητα του Mellor, αλλά ζήτησαν να το δοκιμάσουν πριν παρουσιαστεί το Halo έτσι ώστε να το βάλουν στην προπόνηση τους.»
Παρόλο που έχει ολοκληρωθεί το Halo, ο Mekiers επεσήμανε πως ακόμα υπάρχουν συζητήσεις για το Halo με όλους τους παράγοντες του σπορ.
«Έχουμε σχεδόν ολοκληρώσει το project του Halo. Ήταν ένα από τα ερευνητικά μας project, και ήταν ένα από τα πιο δύσκολα.
«Όσον αφορά την μηχανολογική πλευρά, είναι έτοιμο.
«Τώρα υπάρχει μία πιο φιλοσοφική συζήτηση που γίνεται ανάμεσα στους ιθύνοντες του σπορ, ανάμεσα στους οδηγούς, την FIA, οι ομάδες να καταλάβουν ότι είναι σωστό για την Formula 1 και για τα μονοθέσια ή αν χρειαζόμαστε κάτι λίγο διαφορετικό.
«Έτσι, συνεχίζεται η εξέλιξη μέχρι το 2018.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify