Η FIA τοποθέτησε υπερυψωμένα kerbs στη Στροφή 2, προκειμένου να αποτρέψει τους οδηγούς να κερδίζουν κάποιο πλεονέκτημα.
Η Στροφή 2 στο Σότσι είναι από τις πιο ιδιαίτερες του Ρωσικού GP. Προέρχεται από μία μεγάλη ευθεία και είναι το σημείο στο οποίο οι οδηγοί επιχειρούν να κάνουν προσπέραση.
Επειδή στο παρελθόν υπήρξαν αρκετοί οδηγοί που έκοψε την στροφή, η FIA -προκειμένου να αποτρέψει κάτι τέτοιο- αποφάσισε να τοποθετήσει πιο ψηλά kerbs μετά την στροφή για να εμποδίσει τους οδηγούς να βγαίνουν εκτός πίστας και να αποκτούν έτσι ένα ελαφρύ πλεονέκτημα.
Ο αλυτάρχης της F1, Charlie Whiting, ενημέρωσε το πρωί τις ομάδες.
«Κάθε οδηγός που αποτυγχάνει να πάρει σωστά την στροφή δύο μένοντας στην πίστα, βγαίνοντας εκτός αυτής περνώντας τα πορτοκαλί kerbs, θα πρέπει να ξαναμπεί στην πίστα οδηγώντας ανάμεσα σε αυτά δύο νέα kerbs. Υπενθυμίζεται βέβαια πως οι οδηγοί κατά την επιστροφή τους στην πίστα θα πρέπει να είναι απόλυτα προσεκτικοί.»
Επίσης, οι οδηγοί δεν θα πρέπει να επιβραδύνουν στο πέρασμά τους από τις Στροφές 12 και 13 προκειμένου να υπάρχει η κατάλληλη διαφορά ανάμεσα στα μονοθέσια κατά την διάρκεια των κατατακτηρίων.
Οι οδηγοί αναμένεται να χρειαστούν αρκετούς γύρους για να φέρουν στην κατάλληλη θερμοκρασία τα ελαστικά τους, γι’ αυτό υπάρχει κι ο φόβος να δημιουργηθεί κίνηση σε μερικά κομμάτια της πίστας.
Το 2015 ο Carlos Sainz είχε ένα άσχημο ατύχημα γι’ αυτό και οι διοργανωτές κάνουν ότι μπορούν για να μην υπάρξουν παρόμοια φαινόμενα.
«Κάθε οδηγός πρέπει να κρατάει μία διαφορά από το προπορευόμενο μονοθέσιο για να κάνει ένα ασφαλή γύρο και να μην υπάρξουν επιπλοκές στις Στροφές 12-13. Όποιος οδηγός δεν τηρεί τους κανονισμούς, θα πρέπει να μιλήσει στους αγωνοδίκες.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify