Ο νικητής του Αυστριακού Grand Prix, Andrea Iannone είπε ότι η επιλογή ελαστικών ενάντια στις συστάσεις της Michelin και των μηχανικών του, ήταν αυτή που τον οδήγησε στη νίκη.
Ο Iannone ξεκινώντας από την pole position επέλεξε μαλακό μπροστινό και μεσαίο πίσω ελαστικό για τους 28 γύρους του αγώνα , όταν οι κυριότεροι αντίπαλοί του επέλεξαν μεσαίο μπροστινό και σκληρό πίσω ελαστικό. Το στοίχημα του Ιταλού απέδωσε καρπούς περνώντας τον συναθλητή του στην Ducati, Andrea Dovizioso διατηρώντας την απόσταση ακόμα και στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, παρά τα πιο μαλακά ελαστικά. Αναλυτικότερα δήλωσε:
«Είναι μεγάλο ρίσκο , όταν ξέρεις ότι μπορείς να παλέψεις για την κορυφή και όλοι ξεκινούν με σκληρά ελαστικά και εσύ με μαλακά. Χτες δοκίμασα και με τις δυο γόμες και η σκληρή νομίζω είχε μια μεγάλη πτώση απόδοσης μετά από 6-7 γύρους , πολύ δύσκολη να την διαχειριστώ, ειδικά στην δεξιά πλευρά”.
«Στο FP4 δοκίμασα για 22 γύρους με την πιο μαλακή γόμα , οι τελευταίοι 3 γύροι μου ήταν 1:24,2 – 1:23,9 – 1:23,9. Όταν γύρισα στα pits , μίλησα με τους μηχανικούς μου και με την Michelin και τους εξήγησα την αίσθησή μου. Σκέφτηκα ότι αυτά τα λάστιχα είναι καλύτερα για τον αγώνα. Αλλά η Michelin κυρίως δεν συμφωνούσε 100%. Όμως σήμερα με πιστέψανε.»
Ο Iannone αποκάλυψε ότι λίγο πριν την έναρξη του αγώνα ήταν κοντά στο να ξεκινήσει με την ίδια επιλογή με όλους τους υπόλοιπους , αλλά τελικά τελικά επέμεινε στην αρχική επιλογή του:
«Αρχικά , είχα αποφασίσει να ξεκινήσω όπως οι υπόλοιποι. Αλλά την τελευταία στιγμή, έχοντας την σιγουριά της δουλειάς με τους μηχανικούς και την ομάδα μου, αποφάσισα να ξεκινήσω με την μαλακότερη γόμα. Οι μηχανικοί μου με ρώτησαν ‘μα γιατί , γιατί θες αυτά τα ελαστικά; Μπορείς να πας με την επιλογή όλων και να έχεις καλές πιθανότητες.’ Πίστευα στον εαυτό μου και σκέφτηκα ότι ήταν μια πολύ ισχυρή απόφαση».
Ο Iannone επιβεβαίωσε ότι έμεινε πίσω στο πρώτο μέρος του αγώνα προσπαθώντας να διαχειριστεί την φθορά των ελαστικών και την κατανάλωση καυσίμου, προτού ξαναπεράσει μπροστά και καταφέρει να διατηρήσει την πρωτοπορία μέχρι το τέλος.
«Ήταν ένας απίστευτος αγώνας,» είπε. «Ο Andrea (Dovizioso) οδήγησε πολύ γρήγορα, είχε πολύ δυνατά σημεία φρεναρίσματος, όπως επίσης και ο Jorge (Lorenzo) που πίεσε από την αρχή του αγώνα για να μείνει μπροστά μου.
«Προσπάθησα να διαχειριστώ με τον καλύτερο τρόπο τον αγώνα, δεν ήθελα να πιέσω πάρα πολύ. Ήταν πολύ σημαντικό να διαχειριστώ τα ελαστικά , δεν έπρεπε να τα χρησιμοποιήσω στο 100%, ούτε σπιναρίσματα, ούτε γλιστρήματα. Και νομίζω αυτή η στρατηγική ήταν φανταστική.
«Επίσης διαχειρίστηκα το καύσιμο, χρησιμοποίησα λιγότερο στο πρώτο μισό του αγώνα και μετά επέλεξα πιο δυνατή χαρτογράφηση και η μοτοσυκλέτα ήταν λίγο πιο γρήγορη. Με την ομάδα από τα pits η στρατηγική ήταν τέλεια και είμαι πολύ χαρούμενος.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify