Ο Mario Isola, επικεφαλής της Pirelli Motorsport, αναφέρθηκε στη συμπεριφορά των ελαστικών της Ιταλικής εταιρίας, σύμφωνα με τα δεδομένα από τις δυο πρώτες περιόδους δοκιμών στην πίστα του Μονακό.
Ο Isola σχολιάζει πως η φθορά των ελαστικών είναι ελάχιστη, τόση ώστε να μπορεί κανείς να διανύσει ολόκληρη την απόσταση του αγώνα με ένα set ultrasoft γόμας.
«Είχαμε μηδενική φθορά πάνω κάτω. Στη δεύτερη περίοδο οι προσομοιώσεις αγώνα ήταν πολύ σταθερές. Αυτό ήταν αναμενόμενο. Είχαμε μια διαφορά μεταξύ της ultrasoft και της supersoft που είναι περίπου 0,7 δευτερόλεπτα. Πιθανώς κατά τη διάρκεια του αγώνα αυτό το νούμερο να είναι πιο μικρό, όμως αυτό είναι φυσιολογικό.
«Υποθέτω πως όλοι σκέφτονται ένα μεγάλο stint με την ultrasoft. Θα δούμε, καθώς εδώ η πιθανότητα Αυτοκινήτου Ασφαλείας είναι αρκετά ψηλή. Ίσως κάποιος να ξεκινήσει με τη supersoft και αν έχουμε ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας (νωρίς), είναι πιθανό να αλλάξει, να βάλει την ultrasoft και να τρέξει όλο τον αγώνα.
«Η φθορά δεν είναι θέμα, η απώλεια πρόσφυσης δεν είναι θέμα. Κοιτώντας τα ελαστικά σήμερα ήταν τέλεια, χωρίς κηλίδες, χωρίς κομμάτια, τίποτα. Έχουν διαφορετικές στρατηγικές επιλογές βασικά επειδή μπορούν να αλλάξουν όποτε θέλουν, εξαρτώμενοι από τις συνθήκες της πίστας. Αν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας δεν είναι στην αρχή, μπορούμε επίσης να έχουμε μια διαφορετική κατάσταση».
Ακόμη, αναφέρθηκε σε εκείνους που πιθανώς εκκινήσουν με τη supersoft γόμα, δηλώνοντας πως δεν αναμένεται να χάσουν την επαφή με τους προπορευόμενους.
«Στην αρχή με την κίνηση, είναι κάτι που θα σε τιμωρήσει. Αν μείνεις στο ρυθμό, δεν χάνεις θέση και διατηρείς την επαφή με το μονοθέσιο μπροστά από ‘σένα, με τα supersoft είναι δυνατό να το κάνεις.
«Ξέρουμε πως στον αγώνα διατηρούν ένα ρυθμό που δεν είναι σαν τις κατατακτήριες. Σε αυτή την περίπτωση όταν έχεις ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας, μπαίνεις στα Pits και τελειώνεις με την ultrasoft».
Τέλος, αναφερόμενος στην πιθανότητα κάποιος οδηγός από τις μεγάλες ομάδες να προσπαθήσει να περάσει στο Q3 με τη supersoft γόμα, σχολίασε: «Το να περάσεις από το Q2 με τη supersoft, προσωπικά πιστεύω πως είναι ένα ρίσκο, γιατί αν κοιτάξετε τα πρώτα 10 μονοθέσια, δεν απέχουν πολύ Και αν έχεις 0,7 δευτερόλεπτα, αυτή είναι η διαφορά, είναι αρκετά ριψοκίνδυνο να προσπαθήσεις να περάσεις από το Q2 με τη supersoft.
«Αν κάνεις ένα λάθος ή βρεις κίνηση που στο Μονακό είναι πάντα πιθανό, υπάρχει μεγάλο ρίσκο να μην περάσεις στο Q3 και τότε εκκινείς 11ος, 12ος, 13ος. Οι προσπεράσεις είναι δύσκολες εδώ, πράγμα που είναι πιθανώς ένα μεγάλο μειονέκτημα».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify