Η Κροατία και η Νέα Ζηλανδία είναι οι επόμενοι στόχοι για τους διοργανωτές του WRC, με τους αγώνες να αυξάνονται στους 16 από το 2022.
Η Νέα Ζηλανδία απουσιάζει από το καλεντάρι του WRC από το 2012, αλλά υπάρχει ζέση για επαναφορά της στο πρωτάθλημα, αφού αγωνίζεται και ο Hayden Paddon. Επίσηςμ υπάρχουν πολλά όμορφα τοπία, τα οποία θέλει να εκμεταλλευτεί ο promoter του WRC, Oliver Ciesla, θέλοντας να βάλει το αγώνα κάπου μέσα στον Σεπτέμβριο.
«Δεν χρειάζεται να σας πω για την Νέα Ζηλανδία,» δήλωσε ο Ciesla. «Υπάρχει μεγάλο πάθος εκεί ειδικά με τον Hayden Paddon. Αν και δεν έχουμε και τον μεγαλύτερο αριθμό θεατών στις ειδικές, έχουμε αυτές τις όμορφες διαδρομές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την τηλεόραση. Θέλω πολύ να πραγματοποιηθεί αυτό.»
Παράλληλα, η Κροατία αναμένεται να μπει στο πρόγραμμα το 2017 για να αποτελέσει το 14ο γύρο, με ένα δοκιμαστικό rally να προηγείται τον Σεπτέμβριο, αν κι αυτό αντιτίθεται στον κανονισμό που θέλει τα ευρωπαϊκά rally να μην αυξάνονται περαιτέρω:
«Είναι γεγονός ότι δεν θέλουμε περισσότερα ευρωπαϊκά rally, αλλά η Κροατία έχει όλες τις προϋποθέσεις από τις υποδομές μέχρι αυτούς τους υπέροχους δρόμους που θα κάνει τα αυτοκίνητα να ‘χορεύουν’.
«Θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο ενός μικτού αγώνα με μία μέρα στο χώμα και δύο στην άσφαλτο ακόμα μπορούμε να δούμε ένα νέο: μία ανάβαση που θα συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του αγώνα. Και το καλύτερο είναι ότι ο αγώνας θα διοργανώνεται σε χώρο που θα είναι εύκολα προσβάσιμος για τις ομάδες και σε μία περιοχή που θα συμπαθούν πολύ οι θεατές.»
Όσον αφορά την Κίνα, ο Ciesla δήλωσε ότι δεν απορρίπτει την πιθανότητα να διορανωθεί αγώνας στο μέλλον, αν και χρειάζονται μεγαλύτερη υποστήριξη από την κυβέρνηση, ενώ εστιάζουν σε άλλους αγώνες που δεν θέλουν τόση πολύ προσπάθεια και θα έχουν και μεγαλύτερο όφελος. Επίσης επιβεβαίωσε ότι η Τουρκία βρίσκεται στο στόχαστρο αλλά όχι πριν το 2019.
Για το πλάνο των 16 αγώνων δήλωσε:«Από μαθηματικής απόψεως, βγαίνει νόημα [για να μεγαλώσει το πρωτάθλημα]: έχουμε ένα παγκόσμιο κοινό 60 εκατομμυρίων ατόμων για κάθε αγώνα και θα ήθελα να έχω 16 φορές τα 60 εκ. από ότι 13 φορές τα 60 εκ.
«Αλλά πρέπει να μιλήσουμε και με τους άλλους μετόχους, καθώς αυτό θα σημάνει αύξηση του κόστους και πρέπει να σιγουρευτούμε ότι θα επέλθει επιπλέον κέρδος.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify