Ξεκινούν οι συζητήσεις για τον αριθμό των οδηγών που θα βαθμολογούνται στα rally

Οι απόψεις των ομάδων του WRC διίστανται για τα νέα σχέδια που αλλάζουν τον αριθμό των οδηγών που επιτρέπεται να πάρουν βαθμούς για μία ομάδα σε κάθε rally.

Με το τωρινό σύστημα, οι ομάδες περιορίζονται σε δύο οδηγούς που μπορούν να πάρουν βαθμούς και όποιο άλλο αμάξι αγωνιστεί να τρέξει ξεχωριστά.

Για παράδειγμα οι Sebastien Ogier, Jari-Matti Latvala και Andreas Mikkelsen οδηγούν όλοι για την εργοστασιακή ομάδα της Volkswagen, o Mikkelsen τρέχει με την Volkswagen Motorsport II και οι βαθμοί του δεν μετράνε για την κύρια ομάδα της VW στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Το ίδιο γίνεται και με την Hyundai με το 3ο και 4ο αμάξι που τρέχουν με την Hyundai Motorsport N, και μοιράζει τους οδηγούς της σε δύο «ομάδες» ανάλογα τον αγώνα.

Ο promoter του WRC σκέφτεται να επιτρέψει στις ομάδες να αγωνίζονται με τρία αυτοκίνητα με τους δύο που θα τερματίσουν πιο ψηλά από τους τρεις να παίρνουν τους βαθμούς.

Αυτό το σύστημα ίσχυε μέχρι το 2004, αλλά καταργήθηκε λόγω της προσέγγισης που είχαν οι κορυφαίες ομάδες.

Η τρεις φορές πρωταθλήτρια κατασκευαστών Peugeot υπέγραψε συμβόλαια με τους σπεσιαλίστες όπως ο Gilles Panizzi για την άσφαλτο και τον Harri Rovanpera για το χώμα, ενώ η Citroen είχε την υπερομάδα των Sebastien Loeb, Carlos Sainz και Colin McRae, με τον σπεσιαλίστα της ασφάλτου Philippe Bugalski να συμμετέχει σε μερικούς αγώνες.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της VW Jost Capito πιστεύει ότι θα προκύψει πάλι το ίδιο πρόβλημα, ισχυριζόμενος ότι η ομάδα του δεν θα έδινε την ευκαιρία στον Mikkelsen αν είχαν να στηριχτούν σε αυτόν για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

«Υπήρχαν λόγοι που καταργήθηκε αυτό και δεν υπάρχει κανένα ψεγάδι τώρα,» δήλωσε ο Capito.

«Δεν θα πάρεις ποτέ κάποιον νέο οδηγό με αυτό τον κανονισμό.

«Θα χρειάζεσαι συνέπεια και από τους τρεις οδηγούς σου και θα χρειάζεσαι και τους σπεσιαλίστες σου.

«Οι μεγάλοι οδηγοί σε ηλικία θα έρθουν από το πουθενά.

«Αυτό που κάναμε με τον Andreas, να τον φέρουμε σαν νέο οδηγό, δεν θα γινόταν με αυτόν τον νέο κανονισμό.»

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Michel Nandan είχε την αντίθετη άποψη.

«Πιστεύω είναι καλή ιδέα,» δήλωσε.

«Θα κάνει όλους τους κατασκευαστές να τρέχουν με τρία αυτοκίνητα.

«Αυτό είναι καλό. Θα είναι ένα μεγαλύτερο το θέαμα και θα υπάρχουν και πιο πολλοί οδηγοί.»

Ο υπεύθυνος για τα rally στην FIA Jarmo Mahonen δήλωσε ότι θα είναι η ευκαιρία να διευκολυνθεί ο θεατής γιατί το να υπάρχει η Volkswagen II και η Hyundai N τον μπερδεύει.

«Τώρα έχουμε δύο ομάδες που το κάνουν αυτό,» δήλωσε.

«Αυτό κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα στους φιλάθλους όταν βλέπουν ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά σε διαφορετική ομάδα.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Καταλωνίας - FP2 - Lorenzo στην κορυφή

Next Article

Bottas - Μπορούμε να κερδίσουμε την Red Bull με τις σωστές αναβαθμίσεις

Related Posts