Λάθος στην επιλογή πίσω πτέρυγας για την Red Bull στο GP Λας Βέγκας

Red Bull πτέρυγα
LAS VEGAS, NEVADA – NOVEMBER 21: Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB20 on track during practice ahead of the F1 Grand Prix of Las Vegas at Las Vegas Strip Circuit on November 21, 2024 in Las Vegas, Nevada. (Photo by Chris Graythen/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202411220056 // Usage for editorial use only //

Η επιλογή της Red Bull να φέρει μία πλατιά πίσω πτέρυγα, φαίνεται πως έχει κοστίσει ακριβά στους Ταύρους, με την απώλεια χρόνου στις τεράστιες ευθείες του σιρκουί στο GP Λας Βέγκας να είναι πολύ μεγάλη.

Αρκετά δύσκολο ήταν το ξεκίνημα της Red Bull στο Grand Prix Λας Βέγκας, καθώς αντιμετώπισε προβλήματα στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών με το τιμόνι του Max Verstappen, ενώ στο FP2 οι δύο οδηγοί της βρέθηκαν στην 17η και 19η θέση, αρκετά δευτερόλεπτα μακριά από τις πρωτοπόρες ομάδες της McLaren και της Mercedes, μην καταφέρνοντας να ολοκληρώσουν τους γύρους τους με την μαλακή γόμα της Pirelli.

Η πιο εμφανής αδυναμία της RB20 στο σιρκουί της πρωτεύουσας του τζόγου ήταν η τελική ταχύτητα στις μεγάλες ευθείες του σιρκουί, με τον Verstappen αλλά και τον Perez να είναι επτά χιλιόμετρα/ώρα πιο αργοί τόσο από τις Mercedes, όσο κι από τις McLaren που ηγήθηκαν στη σχετική κατάταξη.

Αυτή η απώλεια, που σε έναν γύρο μεταφράζεται σε διαφορά έως και επτά δεκάτων του δευτερολέπτου, είναι φυσικά και αποτέλεσμα διαφορετικών ρυθμίσεων στον κινητήρα, με τους δύο οδηγούς να χρησιμοποιούν και παλαιότερα μοτέρ, όντας αμφότεροι στο όριο χρήσης των μονάδων ισχύος, όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα, που αφορά στα έξι από τα προαναφερθέντα επτά δέκατα, σχετίζεται με την επιλογή της πίσω πτέρυγας.

Η πίσω πτέρυγα που είχαν τα δύο μονοθέσια ήταν αρκετά πιο πλατιά από αυτές που έχουν οι αντίπαλες ομάδες στα μονοθέσια τους, κάτι που φέρνει περισσότερη κάθετη δύναμη μεν, αλλά αυξάνει παράλληλα και την αντίσταση αέρα στις ευθείες, χαμηλώνοντας αισθητά την τελική ταχύτητα και αυξάνοντας την φθορά των πίσω ελαστικών. Το χειρότερο για την αυστριακή ομάδα είναι ότι δεν προλαβαίνει να φέρει έγκαιρα, δηλαδή πριν τις κατατακτήριες του Σαββάτου, στο Βέγκας μία πίσω πτέρυγα που θα μπορούσε να βελτιώσει το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Παρότι στην Red Bull, μέσω του συμβούλου της ομάδας, Helmut Marko, ελπίζουν να βελτιωθούν ενόψει της συνέχειας του τριημέρου, ο Αυστριακός ιθύνων νους της ομάδας εξέφρασε τους προβληματισμούς του. Πιο συγκεκριμένα ανέφερε: «Στους γρήγορους γύρους δεν έχουμε πλήρη εικόνα, γιατί δεν ολοκληρώσαμε τις προσπάθειές μας, όμως στα μεγαλύτερα runs είχαμε μόνο λίγα θετικά.

«Κάποιοι γύροι ήταν αρκετά ανταγωνιστικοί, όμως τα πίσω ελαστικά δεν κρατούσαν, εξαφανίζονταν. Υπήρχαν στιγμές ταχύτητας, αλλά θα πρέπει απλά να βρούμε μία σταθερότητα. Γι’αυτό θέλουμε καλύτερη ισορροπία. Στον έναν γρήγορο γύρο μπορούμε να βελτιωθούμε κι άλλο. Στους περισσότερους γύρους, η φθορά είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα μέχρι τώρα.

«Δεν έχουμε μία πίσω πτέρυγα, μικρότερη, όπως αυτή που έχουν οι ανταγωνιστές μας. Αυτό θα μας βοηθούσε πάρα πολύ. Αλλά δεν μπορούμε να την έχουμε.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Λας Βέγκας - FP2: Έκανε το απόλυτο ο Hamilton

Next Article

Rally Ιαπωνίας - 2η Μέρα: Πρωτιά Tanak, ατυχία για Neuville

Related Posts