Ο θρύλος της F1 Niki Lauda συμφώνησε με τον Kimi Raikkonen ότι η Formula 1 θα ωφεληθεί από μία αύξηση του κινδύνου.
Ο οδηγός της Ferrari και παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 Raikkonen είπε την προηγούμενη βδομάδα ότι ένα πράγμα που θα μπορούσε να βελτιώσει την μοντέρνα έκδοση του σπορ είναι αν η F1 ήταν «λίγο πιο επικίνδυνη»
«Ο κίνδυνος είναι μέρος του παιχνιδιού», είπε ο Φιλανδός στον Γάλλο παρουσιαστή του Canal Plus. «Εμείς δεν θέλουμε να τραυματιστεί κανένας αλλά το κάνει πιο συναρπαστικό»
Ο θρύλος της F1 και μη εκτελεστικός διευθυντής και τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Lauda συμφωνεί, μολονότι είπε ότι θα προτιμούσε την λέξη “ριψοκίνδυνο” παρά επικίνδυνο.
Αφήνοντας στο πλάι τις κύριες κριτικές του προς το άθλημα σήμερα, είπε «Υπάρχει πολύς έλεγχος, πάρα πολλοί κανόνες και κανένας πια χαρακτήρας.»
Και τα αυτοκίνητα, είπε ο Lauda στην εφημερίδα Bild am Sonntag, θα πρέπει να είναι πιο γρήγορα. «Δεν λέω ότι πρέπει να παραμελήσουμε την ασφάλεια.»
«Αλλά άμα τα μονοθέσια ήταν πιο γρήγορα, ο ενθουσιασμός για τους οδηγούς και για του θεατές αυτομάτως θα ανέβαινε», είπε ο Lauda, ο οποίος το 1976 σχεδόν πέθανε και έμεινε με σημάδια που θα τον ακολουθούν σε όλη του την ζωή μετά από το ατύχημα που είχε στο παλιό Nurburgring.
Επίσης πρόσθεσε ότι θέλει το grid να είναι γεμάτο από αληθινούς άντρες οι οποίοι θα οδηγούν, και όχι από νέους που θα παίζουν με τα κουμπάκια στο τιμόνι.»
Η F1 ,υποστηρίζει ο Lauda, θα πρέπει να είναι για τους «οδηγούς με με την μεγαλύτερη ικανότητα στην οδήγηση, και τονίζω,την οδηγική ικανότητα.»
«Δεν μπορείς να γυρίσεις το ρολόι πίσω,» παραδέχθηκε, «αλλά οι οδηγοί θα πρέπει πάλι να έχουν το αμάξι υπό τον έλεγχο τους, και όχι όπως τώρα που πατάνε απλά κουμπιά στο τιμόνι.»
Και καθώς το σπορ το αναλογίζετε αυτό κάνοντας τους κανονισμούς για το 2017 πιο ενδιαφέροντες, ο Lauda είπε ότι η F1 πρέπει εναντιωθεί στα τεχνάσματα του στυλ όπως το ανάποδο grid ή το έρμα.
«Οποιοσδήποτε τρόπος χειραγώγησης είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις σε ένα άθλημα.» επέμενε, «Αυτό δεν πρέπει να συμβεί.»
Ο επίσης Αυστριακός και θρύλος της F1 Gerhard Berger συμφωνεί, ισχυρίστηκε ότι είναι δύσκολο για το κοινό στο παρόν «να ανοίξει την τηλεόραση και να καταλάβει» το σπορ.
«1η ζώνη DRS, 2η ζώνη DRS—είναι απλά πολύ περίπλοκο,» είπε ο Αυστριακός, που είναι ολοφάνερη η παρουσία του στα Paddock στα πρόσφατα Grand Prix.
«Πρέπει να έχουμε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό κύριο παράγοντα τον οδηγό, και όχι αυτή την τεχνολογία, που στην χειρότερη περίπτωση κανείς δεν καταλαβαίνει,» είπε σε Γερμανό παρουσιαστή του sky.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify