Σε έναν τελικό αγώνα-δυσφήμιση ο Sebastian Buemi ανακηρύχθηκε πρωταθλητής στη δεύτερη σεζόν της Formula E σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο, μετά το ατύχημα που είχε στην πρώτη στροφή με τον έτερο διεκδικητή Lucas Di Grassi.
Στο grid του τελικού, την pole position είχε ο Sebastian Buemi μπροστά από τον teammate του, Nicolas Prost και τον μεγάλο του αντίπαλο στην μάχη του πρωταθλήματος Lucas di Grassi. O καιρός στο Battersea Park ήταν και πάλι συννεφιασμένος, αλλά η βροχή δεν έκανε την εμφάνιση της με την πίστα να παραμένει στεγνή μέχρι και την εκκίνηση του αγώνα.
Στην εκκίνηση ο Di Grassi έφυγε εξαιρετικά και βρέθηκε πλάι στον Prost, όμως έχασε τα φρένα του κι έπεσε πάνω στον Buemi, με την Abt να ανεβαίνει πάνω στην Renault. Οι 2 τους έδειχναν να είναι σε θέση να συνεχίσουν, παρά το γεγονός ότι ο Γάλλος είχε σπασμένη πίσω αεροτομή κι ο Di Grassi είχε διαλύσει την εμπρός ανάρτηση.
Ο Di Grassi επέστρεψε άμεσα στην πίστα ενώ ο Buemi περίμενε μέσα στα pits μέχρι τους τελευταίους γύρους, ώστε να προσπαθήσει να γράψει τον ταχύτερο γύρο παίρνοντας τους 2 βαθμούς που δίνει η επίτευξη του.
Πρωτοπόρος ήταν ο Prost, μπροστά από τον Heidfeld και τον Abt. O Bird εγκατέλειψε με πρόβλημα στον έβδομο γύρο, ενώ ο Piquet πέρασε διαδοχικά Conway, D’Ambrosio και Senna για να ανέβει στην 6η θέση. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε στην πίστα, μέχρι να απομακρυνθεί η Virgin του Bird.
Ο Di Grassi μπήκε κι αυτός στα pits για να περιμένει μέχρι το τέλος να γράψει τον ταχύτερο γύρο κι όλα έδειχναν πως θα κριθούν στους δυο βαθμούς που έδινε ο ταχύτερος γύρος. Στον κανονικό αγώνα, οι Frijns, Da Costa και D’Ambrosio είχαν τη δική τους μάχη για την 8η θέση. Ο Frijns προσπαθώντας να περάσει και τους 2, έπεσε πάνω στον D’Ambrosio, ανοίγοντας έτσι την πόρτα στον Da Costa να περάσει και τους 2, με τους τρεις τους πάντως να συνεχίζουν κανονικά.
Στον 12ο γύρο ο Frijns είχε μια μάχη με τον Duval, ο οποίος του έκλεισε την πόρτα, στέλνοντας τον Ολλανδό στις μπαριέρες και εμφανίζοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας για τρίτη φορά στην πίστα. Di Grassi και Buemi συνέχιζαν να μπαίνουν και να βγαίνουν στην πίστα, προσπαθώντας να γράψουν τον ταχύτερο γύρο.
Ο Abt πέρασε τελικά τον Heidfeld για τη δεύτερη θέση μετά από μάχη πολλών γύρων, ενώ το ίδιο προσπάθησε να κάνει κι ο Vergne χωρίς να έχει κάποια επιτυχία στην πίστα. Αυτό το κατάφερε στα pitstop, ενώ πλέον είχε δημιουργηθεί ένα τεράστιο τρενάκι πίσω από τον Γερμανό.
Ο Buemi έγραφε συνεχόμενους ταχύτερους γύρους κάτω από το 1:25, με τον Di Grassi να μην δείχνει να είναι σε θέση να σημειώσει κάποιον καλύτερο χρόνο, καθώς η Abt δεν έδειχνε να έχει τον ρυθμό της Renault. Ο Di Grassi πίεσε και κατάφερε να γράψει 1:24.633, αλλά δεν μπόρεσε να περάσει τον Buemi που με 1:24.582, διατηρούσε το προβάδισμα. Με έναν ακόμη πολύ γρήγορο γύρο στο 1:24.121 τελείωσε και τυπικά τη μάχη του τίτλου, πανηγυρίζοντας έντονα και αρκετά συγκινημένος τον πρώτο τίτλο της καριέρας του.
Ο Prost νίκησε και τον δεύτερο αγώνα στο Λονδίνο εξασφαλίζοντας και το πρωτάθλημα κατασκευαστών για την Renault. Abt και D’Ambrosio συμπλήρωσαν το βάθρο, ενώ Heidfeld, Da Costa και Vergne έμειναν από ενέργεια κι έτσι πήραν ποινή χρόνου κι έπεσαν αρκετά πιο πίσω.
Σε λίγο η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify