Lorenzo – Βελτιωθήκαμε πάρα πολύ σήμερα

Ο Jorge Lorenzo σημείωσε αρκετή πρόοδο σήμερα, αναφέροντας ότι είδε «σημαντική βελτίωση» σε σχέση με χθες.

Η χθεσινή ημέρα ήταν καταστροφική για τον Ισπανό, ο οποίος βρέθηκε ούτε λίγο ούτε πολύ σχεδόν δύο δευτερόλεπτα μακριά από τον δοκιμαστή της ομάδας και πρωτοπόρο, Casey Stoner.

Σήμερα τα πράγματα βελτιώθηκαν όμως, με τον ίδιο να νιώθει καλύτερα πάνω στη Desmosedici, μειώνοντας παράλληλα τη διαφορά του από την κορυφή στο ένα δευτερόλεπτο.

«Χθες ήταν σοκ που βρήκα κάποιες δυσκολίες ώστε να είμαι ανταγωνιστικός, όμως περίμενα ότι ήταν απλά θέμα χρόνου και τώρα είναι πολύ πιο φυσικό για μένα και μπορώ να πιέσω και να είμαι ταχύτερος,» δήλωσε ο Lorenzo.

«Υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος ώστε να φτάσω στο όριο με αυτή τη μοτοσυκλέτα σε αυτή την πίστα, όμως είμαστε πολύ πιο κοντά, και η πρόοδος είναι τεράστια, έτσι πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με τη δουλειά [που κάναμε] σήμερα.

«Σήμερα μπορούσα να φρενάρω πιο αργά και καλύτερα, έτσι είναι τεράστια βελτίωση.»

Ο Lorenzo στο μεταξύ δεν δείχνει να ανησυχεί για το γεγονός ότι και σήμερα ήταν μακριά από την κορυφή, όντας μάλιστα μόλις η τέταρτη ταχύτερη Ducati της ημέρας.

«Είμαι ήρεμος επειδή βλέπω τον [Alvaro] Bautista, τον [Casey] Stoner και τον Dovi να  είναι δυνατοί. Είναι αναβάτες που το λιγότερο είναι στο επίπεδό μου. Είναι θέμα χρόνου, όπως λέω πάντα.

«Η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά ανταγωνιστική ώστε να κερδίζει αγώνες, όπως είδαμε πέρυσι. Πρέπει να προσπαθήσεις να βρεις το όριό σου.»

Η δουλειά για τον αναβάτη της Ducati επικεντρώνεται στο φρενάρισμα αλλά και στην πλήρη εκμετάλλευση των φρέσκων ελαστικών για τη συνέχεια.

«Πρέπει να βελτιωθώ και άλλο στο φρενάρισμα. Παρ’ όλο που έκανα ένα μεγάλο βήμα εμπρός, ακόμη δεν ξέρω πως να κάνω το φρενάρισμά μου πιο αποτελεσματικό.

«Ακόμη δεν γνωρίζω πως να πάρω το μέγιστο από τα νέα ελαστικά με αυτή τη μοτοσυκλέτα, και όταν προσπαθώ να πιέσω λίγο ακόμα, η ταχύτητα είναι η ίδια και δεν βελτιώνομαι.

«‘Ισως δεν είναι η μοτοσυκλέτα  η οποία βελτιώνεται περισσότερο όταν χρησιμοποιεί νέα ελαστικά, όπως η Yamaha ή η Suzuki, και έχει τa πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

PhotoGP – Οι καλύτερες φωτογραφίες της δεύτερης μέρας δοκιμών στη Sepang

Next Article

Blog: Κρίσιμες οι δοκιμές, αλλά μην πέσουμε στα ίδια λάθη

Related Posts