Ο Kevin Magnussen δήλωσε ότι οι νέοι κανονισμοί για τα αεροδυναμικά βοηθήματα στην Formula 1 έχουν επιφέρει «μεγάλη αλλαγή» στο να επιτρέπουν τα μονοθέσια να ακολουθούν το ένα το άλλο, κρίνοντας από την εμπειρία του από το σημερινό testing.
Οι φετινές μπροστινές αεροτομές είναι φαρδύτερες και απλούστερες, σε μια προσπάθεια να βοηθηθούν τα προσπεράσματα, μετά από μια σεζόν στην οποία είδαμε τα μονοθέσια να έχουν μεγάλη δυσκολία όταν έτρεχαν κοντά μεταξύ τους.
Αν και υπάρχουν αρκετές αμφιβολίες σχετικά με το πόση διαφορά θα κάνουν αυτές οι αλλαγές, ο οδηγός της Haas είπε πως είναι πολύ ευχαριστημένος από την εντελώς διαφορετική αίσθηση που είχε όταν ακολουθούσε κάποιο μονοθέσιο στις δοκιμές:
«Ακολούθησα ένα μονοθέσιο σήμερα και πραγματικά έχει πολύ καλύτερη αίσθηση από πέρυσι. Υπήρχαν τόσοι πολλοί άνθρωποι, ακόμα και άτομα από εδώ [μέλη ομάδων], οι οποίοι έλεγαν ότι δεν θα υπάρξει κάποια διαφορά, από όταν τα μονοθέσια ήταν ακόμη στις αεροσύραγγες.
«Αλλά ακολουθώντας ένα μονοθέσιο σήμερα ένιωσα μια μεγάλη διαφορά. Ένιωθα τελείως διαφορετικά. Μπορούσα πραγματικά να ακολουθήσω. Ήμουν πολύ πιο γρήγορος από εκείνον που ακολουθούσα και τον προσπέρασα.
«Τον πέρασα στον ίδιο γύρο που τον έφτασα και πρέπει να ήμουν γύρω στα δυο δευτερόλεπτα γρηγορότερος, στην οποία περίπτωση θα τον είχα περάσει και με βάση τα περσινά δεδομένα νομίζω. Όμως απλά η αίσθηση του μονοθεσίου πίσω από το άλλο ήταν διαφορετική, πολύ καλύτερη.»
«Ολόκληρο το μονοθέσιο απλά δίνει μια πολύ πιο συνεπή και σταθερή αίσθηση πίσω από ένα άλλο μονοθέσιο. Επομένως, ανυπομονώ να δω εάν το ίδιο συμβαίνει και στις άλλες πίστες.»
Και έκλεισε, λέγοντας:
«Υπάρχουν πάντα διαφορετικοί παράγοντες που μπορεί να έχει παραβλέψει κανείς, οπότε πηγαίνεις σε κάποια άλλη πίστα και μπορεί να είναι διαφορετικά, αλλά οι πρώτες εικόνες είναι καλές θα έλεγα σε όλο αυτό το θέμα με τις προσπεράσεις.
«Ίσως να είναι υπερβολική αυτή η κατάσταση! Οπότε τώρα που έχουμε αυτή την μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα ίσως να είναι πολύ εύκολο να προσπεράσεις και να μην βλέπουμε καλούς αγώνες πια!»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify