Ο πρόεδρος της Ferrari Sergio Marchionne άσκησε κριτική στην F1, καθώς δεν έχει κάνει τίποτα για να προσαρμοστεί στην ψηφιακή εποχή των social media, ώστε να αυξήσει το κοινό της.
Οι δηλώσεις του Marchionne έρχονται μετά την συμφωνία που έκανε το Twitter με το NFL (το αμερικανικό πρωτάθλημα ράγκμπι) για να δείξει ζωντανά 10 αγώνες μέσα στο 2016.
Ο ισχυρός άνδρας της F1 Bernie Ecclestone δεν φαίνεται να κατανοεί πλήρως αυτή τη νέα εποχή, όπως φαίνεται και σε δηλώσεις του περίπου 1 χρόνο πριν: «Δεν με ενδιαφέρει το Twitter, το Facebook κι όλες αυτές οι βλακείες.
«Προσπάθησα να τα καταλάβω, αλλά είμαι πολύ παλιομοδίτης. Δεν μπόρεσα να δω τι αξία έχουν.»
Από τη μεριά του, ο Marchionne πιστεύει πως είναι πλέον καιρός η F1 να αφήσει το στίγμα της στο Διαδίκτυο.
«Είναι ένα άθλημα που απαιτεί πολλή ενεργητικότητα, τόσο για το ανθρώπινο δυναμικό που αφιερώνει τη ζωή του σε αυτό, όσο και για τους πόρους που διατίθενται,» δήλωσε ο Ιταλοκαναδός στο Autosport.
«Και είναι κρίμα η F1 να μην εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα μέσα που έχει στη διάθεσή της για να προσελκύσει νέο κοινό.
«Πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο ερχόμαστε σε επαφή με τους φιλάθλους, τον τρόπο με τον οποίο οι ίδιοι οι αγώνες είναι διαθέσιμοι σε όλους.
«Για να είμαι ειλικρινής, η ψηφιακή πλευρά της F1 δεν είναι αυτό που θα λέγαμε ανεπτυγμένη.
«Πρέπει να γίνουν ορισμένα πράγματα, όλοι γνωρίζουν ποια είναι αυτά, και όλοι προσπαθούμε να γίνουν τελικά.
«Όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων – εμείς, η Mercedes, ακόμα και η Honda και η Renault – έχουμε συμφέρον από την συνεχή εξέλιξη του σπορ.»
Παράλληλα, ο Marchionne θεωρεί πως η F1 πλήρωσε ακριβά την κακή εικόνα που έβγαλε προς τα έξω με την αποτυχία του νέου συστήματος κατατακτήριων, και τώρα πρέπει να πάρει τα απαραίτητα μέτρα για να μην ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο στο μέλλον.
«Είμαστε πιο ενωμένοι απ’ ό,τι φαίνεται,» εξήγησε ο πρόεδρος της Scuderia.
«Τελικά, πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με τους ανθρώπους που δημιουργούν θόρυβο γύρω από το σπορ.
«Υπάρχουν ζητήματα όπως αυτό με τις κατατακτήριες που προκάλεσαν αρκετή αναστάτωση στους πρώτους δύο αγώνες, ωστόσο αποφασίστηκε ομόφωνα κι από τις ομάδες κι από τους οδηγούς ότι αυτός δεν ήταν ο καλύτερος τρόπος για να κριθεί η σειρά της εκκίνησης.
«Αυτές οι δοκιμές και τα λάθη είναι αχρείαστα. Θα μπορούσαμε να το λύσουμε με ένα πιο ειρηνικό και λιγότερο δημόσιο τρόπο.
«Υπάρχει ένα μάθημα από αυτό και πρέπει να το καταλάβουμε.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify