O πρόεδρος της Ferrari, Sergio Marchionne, δήλωσε πως το θέμα αποχώρησης της Scuderia από την F1 δεν έχει τελειώσει, παρά τον ερχομό της Alfa Romeo στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο Marchionne άναψε το πράσινο φως την περασμένη εβδομάδα για να επιστρέψει η Alfa Romeo στην F1 σαν title sponsor στην ομάδα της Sauber. Με αυτή την απόφαση πολλοί πίστεψαν ότι το ζήτημα περί αποχώρησης της Ferrari από την Formula 1 έχει λήξει οριστικά, ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν φαίνεται πως συμβαίνει.
Οι ανησυχίες για το μέλλον του σπορ υπάρχουν ακόμα και στην Scuderia σκέφτονται το ενδεχόμενο να αποχωρήσουν, αν αρχίσει και πλήττεται η εταιρία από την συμμετοχή της.
«Έχουμε έναν διάλογο που εξελίσσεται, έχουμε ακόμα αρκετό χρόνο για να βρούμε ένα σημείο επαφής στις διαφωνίες μας. Η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Η συμφωνία που κάναμε με την Sauber λήγει το 2020, μόνο σε περίπτωση που η Ferrari δεν είναι άλλο στο σπορ μετά το πέρας της ημερομηνίας αυτής.» δήλωσε ο Marchionne.
«Αυτή η πιθανότητα είναι σοβαρή. Οι διαφορές μας δεν είναι μικρές, αλλά ο Chase και εγώ μοιραζόμαστε τη πεποίθηση ότι πρέπει να βρούμε μία λύση που θα κάνει καλό στο άθλημα».
«Είμαστε σαφείς στα σημεία που η Ferrari δεν μπορεί να υποχωρήσει. Η σημασία της ανάπτυξης της τεχνολογίας είναι απαραίτητη για εμάς. Δεν μπορούμε να δημιουργούμε μονοθέσια που δεν είναι αναγνωρίσιμα από τεχνολογικής άποψης.»
«Η καρδιά της Ferrari είναι η τεχνική εξέλιξη. Αν η κατεύθυνση δεν είναι αυτή, τότε η Ferrari θα πρέπει να βρει άλλους τρόπους για να δείξει τις ικανότητές της στην πίστα. Και ίσως εκείνη της στιγμή θα είμαστε μαζί με την Sauber.»
«Έχουμε εντείνει τις προσπάθειές μας για να βρούμε λύση με τον Chase Carey, αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε τους στόχους μας.»
Ο Sergio Marchionne εξέφρασε και τις αμφιβολίες τους σχετικά με το «ταβάνι» εξόδων που πρόκειται να θεσπιστεί, κάτι για το οποίο η Liberty Media θέλει να συζητήσει με όλες τις ομάδες μέσα στον χειμώνα.
«Είμαι ο πρώτος που θέλει να μειωθούν τα κόστη, επειδή είναι ένα άθλημα που δεν γνωρίζει από όρια. Αλλά το να διαχειριστείς ένα όριο εξόδων είναι αδύνατο. Εμείς, για παράδειγμα, έχουμε πολλούς ανθρώπους που δουλεύουν πάνω στο πρόγραμμα GT που κατά καιρούς σχετίζεται με την F1. Είναι αδύνατο να ελέγξουμε της διαχείριση του προσωπικού».
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify