Ο Rally Director της FIA, Yves Matton, σε δηλώσεις του έκανε γνωστό ότι δεν περιμένει κάποιος νέος κατασκευαστής να μπει στο WRC πριν το 2024.
Το 2022 θα υπάρχει ριζική αλλαγή στους κανονισμούς του WRC, με τα νέα Rally1 αυτοκίνητα να είναι, πλέον, υβριδικά. Οι κανονισμοί δίνουν και κάποιες ελευθερίες στους κατασκευαστές, όπως το να αναδιαμορφώσουν το αμάξωμα των αυτοκινήτων τους, για να μπορούν να έχουν καλύτερο marketing για αυτά.
Ωστόσο, ακόμα, κανένας νέος κατασκευαστείς δεν έχει κάνει γνωστή την επιθυμία του να εισέλθει στο WRC, αλλά ο Yves Matton, δήλωσε ότι υπάρχουν κατασκευαστές οι οποίοι μελετούν τους κανονισμούς, και υπάρχει ελπίδα να μπουν στο πρωτάθλημα του WRC, αλλά όχι πριν το 2024.
«Σίγουρα χωρίς την υβριδική τεχνολογία πιστεύω ότι κανείς από τους τωρινούς κατασκευαστές δεν θα ενδιαφερόταν πραγματικά να έχει εμπλοκή στο πρωτάθλημα στο μέλλον. Χρειάζονται αυτή την υβριδική τεχνολογία για να παραμείνουν οι αγώνες rally ένα καλό κλειδί για το marketing τους,» δήλωσε ο Matton.
«Μπορώ να σας πω ότι μερικοί ακόμα κατασκευαστές κοιτάζουν τους κανονισμούς και για την ώρα τους μελετούν. Δεν σχεδιάζουν αυτοκίνητο, κοιτάζουν για να δουν πως αυτά τα νέα αυτοκίνητα θα μπουν στο marketing τους.
«Θα μπορούσα να πω για μένα ότι το 2023 είναι πολύ κοντά. Πιστεύω ότι ο λιγότερος χρόνος και το παράθυρο που χρειάζεσαι για να κάνεις κάτι τέτοιο είναι δύο χρόνια.
«Νομίζω ότι το γεγονός ότι παραμένουν κοντά στην κατηγορία και κοιτάνε τις λεπτομέρειες δείχνει ένα ενδιαφέρον. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, υπάρχει ελπίδα από μένα,» πρόσθεσε ο Matton.
Στην συνέχεια ο Matton ρωτήθηκε και για τους τωρινούς κατασκευαστές, που θα παραμείνουν και για τα, τουλάχιστον, επόμενα 3 χρόνια, και πιο συγκεκριμένα για την ομάδα της M-Sport: «Από όσα γνωρίζω η Ford έχει μεγάλη εμπλοκή στην εξέλιξη του νέου αυτοκινήτου και έχουμε έναν εκπρόσωπο της Ford σε όλες τις συναντήσεις μας, κάτι που δείχνουν ότι τους ενδιαφέρουν τα νέα αυτοκίνητα και η νέα γενιά των αυτοκινήτων. Θα είναι πολύ κοντά με την M-Sport στο μέλλον.»
Σε προηγούμενες δηλώσεις του, ο Yves Matton, περίμενε ότι αν μπει κάποιος νέος κατασκευαστής στο WRC θα είναι το 2023, καθώς αρκετά πράγματα στις συζητήσεις τους είχαν καθυστερήσει λόγων Covid-19, αλλά αυτό φαίνεται να παίρνει παράταση για ακόμα μία χρονιά.
Checking the Pacenotes – S2E5 – Rally Σαρδηνίας: Άξια νίκη Ogier, άτυχος ο Tanak
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify