Η McLaren φαίνεται πως ήθελε να ανανεώσει τη συνεργασία της με τη Honda και πέρα από το 2017, αλλά η ιαπωνική εταιρεία είχε ήδη αρχίσει να συζητά με άλλες ομάδες, διακόπτοντας διμερώς σχέσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Μία ενδιαφέρουσα ιστορία δημοσιεύτηκε σε έγκριτο ιαπωνικό Μέσο προ μερικών ημερών, κι αφορά τις κρίσιμες στιγμές στα μέσα της σεζόν του 2017 και τη σχέση ανάμεσα στη McLaren και τη Honda.
Ο αρθρογράφος, επικαλούμενος δικές του πηγές, αναφέρει με βεβαιότητα πως η βρετανική ομάδα επιθυμούσε να προχωρήσει σε 3ετή ανανέωση της συνεργασίας της με τη Honda (ενεργοποιώντας την οψιόν στο συμβόλαιο), με βασικό κίνητρο τη χρηματική στήριξη της ιαπωνικής εταιρείας προς το Woking. Αυτό, άλλωστε, ήταν γνωστό: οι Ιάπωνες είχαν αναλάβει το 50% του μισθολόγιου των οδηγών, ενώ συνολικά κατέβαλαν 100 εκ. δολάρια ετησίως στην ομάδα.
Ωστόσο, στη Sakura ήταν εμφανώς απογοητευμένοι με την πρακτική της McLaren να κατηγορεί τους κινητήρες για την έλλειψη απόδοσης και αξιοπιστίας των μονοθεσίων της, και είχε ήδη αρχίσει να μιλά με άλλες ομάδες για το ενδεχόμενο συνεργασίας.
Πρώτα, ήρθε η Sauber, με την οποία υπέγραψε και μνημόνιο συνεργασίας, το οποίο όμως αναιρέθηκε όταν η Monisha Kaltenborn καθαιρέθηκε και στην θέση της μπήκε ο Fred Vasseur, που αμέσως κοίταξε προς τη Ferrari για την προμήθεια κινητήρων.
Έτσι, προέκυψε η συνεργασία με την οικογένεια της Red Bull, για την οποία ο αρθρογράφος υπολογίζει ως καταλυτική στιγμή μία συνάντηση των Ιαπώνων με τον σύμβουλο της RB, Helmut Marko, σε ένα κατάστημα McDonald’s στον δρόμο προς το Silverstone, στα μισά του 2017, με πολιτικά ρούχα, στις 8 το πρωί.
Μέχρι τον Σεπτέμβριο, η McLaren είχε ανακοινώσει τη λήξη της συνεργασίας της με τη Honda, οι Ιάπωνες συνήψαν συμφωνία με την Toro Rosso, και τα πράγματα πήραν την τροπή που έχουν σήμερα.
Πηγή: number.bunshun.jp
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify