H Ferrari σχεδιάζει να φέρει μικρές αναβαθμίσεις για το Grand Prix της Ρωσίας, όμως η ομάδα δεν πιστεύει ότι θα αλλάξουν ραγδαία την εικόνα της SF1000.
Η Ιταλική ομάδα στους τελευταίους 3 αγώνες στις πίστες Spa-Francorchamps, Monza και Mugello ήταν εκτός ανταγωνισμού.
Εκτός από την μειωμένη δύναμη του κινητήρα το οποίο φάνηκε στις πίστες που απαιτούν υψηλή τελική ταχύτητα, η Ferrari ταλαιπωρείται και από μειωμένη αεροδυναμική απόδοση και αυτό προκαλεί και μεγαλύτερη φθορά στα ελαστικά.
Παρόλο που ο κύριος στόχος είναι το 2021, το οποίο περιλαμβάνει επεμβάσεις στον κινητήρα με την ελπίδα να ανακτηθεί η δύναμη που χάθηκε τον χειμώνα, η Ιταλική ομάδα δεν έχει αφήσει την φετινή χρονιά.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mattia Binotto αποκάλυψε ότι υπάρχουν σχέδια για αναβαθμίσεις στη πίστα του Sochi που όμως δε θα αλλάξουν δραματικά την κατάσταση.
«Θα υπάρξουν μερικές μικρές αναβαθμίσεις που όμως δε θα αλλάξουν δραματικά την εικόνα.
«Νομίζω ότι αυτή την στιγμή είμαστε τελείως εκτός ρυθμού και για κάποιο λόγο φθείρουμε πολύ και τα ελαστικά. Οι αναβαθμίσεις δε θα είναι αυτές που θα το καταπολεμήσουν.
«Πιστεύω ότι από την πλευρά μας πρέπει να στοχεύσουμε το 2021. Και θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να αλλάξουμε προς το καλύτερο την κατάσταση.»
Παρόλο που η πρόοδος της Ferrari δέχθηκε πλήγμα μετά το πάγωμα της εξέλιξης εξαιτίας της πανδημίας, η ομάδα είναι αισιόδοξη για την επόμενη χρονιά.
Σε συνέντευξή του στην Corriere della Sera ο Βinotto δήλωσε: «To μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς δε θα είναι πολύ διαφορετικό από το φετινό λόγω του παγώματος της εξέλιξης μέχρι το 2022. Αλλά είμαστε αισιόδοξοι. Ο κινητήρας που τον εξελίσουμε εδώ και πολύ καιρό θα είναι καινούργιος σε όλους τους τομείς.
«Επιπλέον υπάρχει μια σημαντική αλλαγή στο αεροδυναμικό κομμάτι που ψηφίστηκε από το παγκόσμιο συμβούλιο, με τροποποιήσεις κυρίως στο πίσω μέρος που αξίζει να εξερευνήσουμε.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify