Μείωση στις ταχύτητες των ειδικών αποφάσισε η FIA

TANAK

Οι πολύ υψηλές ταχύτητες που καταγράφηκαν στην Σουηδία, οδήγησαν την FIA στο να ελέγξει τις ειδικές στα επόμενα ράλι, ώστε να μην εμφανιστούν αντίστοιχα φαινόμενα.

Μετά την απίστευτη μέση ωριαία ταχύτητα των 137,8 χλμ/ώρα που σημείωσε ο Ott Tanak στην ένατη ειδική του ράλι Σουηδίας, οι άνθρωποι της FIA αποφάσισαν να ακυρώσουν το δεύτερο πέρασμα της συγκεκριμένης διαδρομής, καθώς οι ταχύτητες κρίθηκαν υπερβολικές.

Πιο συγκεκριμένα, όπως ανέφερε κι ο αλυτάρχης του WRC, Jarmo Mahonen, έχουν προγραμματιστεί αλλαγές στους κανονισμούς για την χάραξη των ειδικών διαδρομών με στόχο την μείωση της μέσης ωριαίας ταχύτητας κάτω από το όριο των 80 μιλίων ή 130 χιλιομέτρων την ώρα.

Αναλυτικότερα ο Mahonen ανέφερε: «Τα αυτοκίνητα φέτος είναι γρηγορότερα από τα παλαιότερα, αλλά σε αυτή την ειδική, ακόμη και τα περσινά αυτοκίνητα πήγαιναν με περισσότερα από 130χλμ/ώρα. 

«Αυτού του είδους οι ειδικές μας μαθαίνουν ένα πράγμα, ότι πρέπει να έχουμε μια πιο σφιχτή προσέγγιση όταν οι διοργανωτές του εκάστοτε αγώνα, αποφασίζουν να βάλουν στο πρόγραμμα νέες ειδικές. Πρέπει να είμαστε παρόντες και να τις ελέγχουμε με κάθε μέσο.

«Εάν δούμε μια ειδική, όπου ο χρόνος μας οδηγεί σε μια μέση ταχύτητα πάνω από 130χλμ/ώρα τότε είναι μια ένδειξη πως πρέπει να το κοιτάξουμε. Από την πλευρά μας, αυτές οι ταχύτητες είναι πολύ μεγάλες. Αυτό που θέλουμε είναι να δώσουμε μια κατεύθυνση, αλλά ίσως θα χρειαστεί να εξετάσουμε και τους κανονισμούς.»

Εν συνεχεία ο Mahonen εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι οι διοργανωτές των επόμενων αγώνων, θα δουν το τι συνέβη στην Σουηδία και θα διασφαλίσουν τα όρια που έχει θεσπίσει η παγκόσμια ομοσπονδία. Πιο συγκεκριμένα σχολίασε:

«Θα θέλαμε η ακύρωση αυτής της ειδικής να στείλει ένα μήνυμα στους υπεύθυνους ανθρώπους στα ερχόμενα ράλι, ώστε να σκεφτούν προσεκτικά τις διαδρομές τους. Θέλουμε ταχύτητες που να είναι χαμηλότερες από τα 130χλμ/ώρα, αλλά θυμάμαι ότι ως οργανωτής δεν ήθελα τεχνητά σικέιν με μπάλες αχύρου.

«Το καταλαβαίνω αυτό και η απάντηση είναι απλή. Να χρησιμοποιηθούν μικρότεροι δρόμοι, που θα είναι και πιο αργοί. Αυτό πρέπει να κάνουμε. Δεν έχω καταλάβει πως φτάσαμε σε αυτό το σημείο στη Σουηδία, πριν επέμβει η FIA και να κάνει κάτι. Οι οδηγοί παραπονέθηκαν. Η ειδική ήταν ευθεία, όχι επικίνδυνη, αλλά απλώς βαρετή. Αλλά έτσι ήταν όταν έγινε η εξέταση της διαδρομής από την FIA.

«Μάλλον κάποιοι από τους διοργανωτές χρησιμοποιούν μεγαλύτερους οδηγούς, που δεν έχουν τρέξει εδώ και καιρό και μάλλον δεν έχουν ιδέα για το πόσο γρήγορα είναι αυτά τα αυτοκίνητα»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

H Mercedes παραμένει το φαβορί, σύμφωνα με τον de la Rosa

Next Article

Μία μέρα πριν τις δοκιμές η παρουσίαση της VF-17

Related Posts