H Mercedes ισχυρίζεται πως τώρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα για να μπουν νέοι προμηθευτές κινητήρων στην F1 σε σχέση με την εποχή των V8 και V10.
Ο Andy Cowell, διευθύνων σύμβουλος της Mercedes AMG Performance Powertrains, πιστεύει πως οι νέοι V6 κινητήρες είναι οι ιδανικοί για να κάνουν νέους κατασκευαστές να ασχοληθούν με την Formula 1.
«Οι V10 και V8 κινητήρες ήταν πιο ιδιαίτεροι, ατμοσφαιρικοί με 18.000-20.000 στροφές. Ήταν πιο περίπλοκοι.»
«Δεν υπάρχουν άλλες κατηγορίες μηχανοκίνητου αθλητισμού που το κάνουν αυτό. Ούτε καν τα αυτοκίνητα δρόμου.»
« Η “χ” εταιρία που πουλάει αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, θέλει να είναι αποδοτικά και να φέρουν τις τελευταίες λέξεις τις τεχνολογίας. Αυτοί θέλουμε να έρθουν στην F1, ας το κάνουμε! Πλέον είναι ευκολότερο με τους σημερινούς κανονισμούς.»
«Αν γυρίσετε πίσω στο 2000, θα δείτε πως οι κανονισμοί ήταν γραμμένοι μόνο σε μία σελίδα. Σήμερα είναι σε οκτώ, αλλά στην ουσία απλά δίνει περισσότερες λεπτομέρειες. Είκοσι χρόνια πριν χρειαζόταν πολύ περισσότερες μέρες δουλειάς για να εφαρμόσουμε κάποια πράγματα. Σήμερα όλα αυτά είναι ευκολότερα.»
Η Honda πέρσι πήρε την απόφαση και επέστρεψε στην F1, αναβιώνοντας την συνεργασία της με την McLaren. Έτσι ο Cowell τονίζει πως το τωρινό πακέτο της F1 βοηθάει να ενταχθούν νέοι κατασκευαστές, καθώς δεν βλέπει πως κάτι από την νέα τεχνολογία μπορεί να τους αποτρέψει.
Παρά το γεγονός πως οι νέοι κινητήρες περιλαμβάνουν περίπου 10.000 μεμονωμένα μέρη σε σχέση με τα 3-4.000 των V8.
«Δεν έχει κρυπτονίτη ούτε χρειάζεται να ταξιδέψεις στον Άρη. Υπάρχει χάλυβας και αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στην αεροδιαστημική και αυτοκινητιστική βιομηχανία. Οι συνδέσεις είναι μέτριες. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες επίσης έχουν εξελιχθεί αλλά δεν υπάρχουν μαγικοί μαγνήτες πάνω τους. Για όλους τους μαγνήτες μπορείτε να διαβάσετε στο Wikipedia και από τις πηγές που δίνουν τρεις ή τέσσερις κατασκευαστές στον κόσμο.»
«Τα καλώδια έχουν χαλκό μέσα, οι υποδοχές είναι μέτριες, έτσι όλα είναι εφικτά.»
«Χρειάζεται να βάλετε τον εαυτό σας στο σωστό γκρουπ ανθρώπων που έχουν σωστές φιλοδοξίες; Χρειάζεται να κάνεις τέσσερις ή πέντε δυναμομετρήσεις, μερικές μηχανές και να συνδεθείς με τους κατάλληλους προμηθευτές; Ναι πρέπει, αλλά δεν είναι απίθανο. Και νομίζω είναι ευκολότερο να το κάνεις τώρα, απ’ότι στην εποχή των V8 και V10 κινητήρων.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify