Mercedes – Οι προσπεράσεις θα είναι ένα παιχνίδι με ρίσκο

MELBOURNE, AUSTRALIA – MARCH 26: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Red Bull Racing Red Bull-TAG Heuer RB13 TAG Heuer leads Lewis Hamilton of Great Britain driving the (44) Mercedes AMG Petronas F1 Team Mercedes F1 WO8 on track during the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park on March 26, 2017 in Melbourne, Australia. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Στη Mercedes πιστεύουν πως οι προσπεράσεις θα χρειάζονται περισσότερο θάρρος από τον οδηγό και ότι οι επόμενοι αγώνες θα καταδείξουν την αγωνιστική στόφα των νέων μονοθεσίων.

Συγκεκριμένα, σε preview για το GP της Κίνας, η Γερμανική ομάδα αναφέρει:«Μετά από παράπονα, πως το DRS έκανε τις προσπεράσεις πολύ εύκολες στην F1, τώρα θα δούμε τις προσπεράσεις να είναι ένα πραγματικό παιχνίδι με ρίσκο.

«Οι οδηγοί θα πρέπει να είναι τολμηροί στα φρεναρίσματα, να προσέχουν το μονοθέσιο και να το κρατούν στη θέση του. Αν θα κάνεις προσπέραση σε αυτή τη νέα εποχή, πρέπει να παλέψεις σκληρά γι’ αυτό. Έτσι θα έπρεπε να είναι».

Επίσης θεωρούν πως στην Κίνα θα δούμε περισσότερο θέαμα, λόγω των μεγάλων ευθειών.

«Είναι η πρώτη φορά που θα δούμε από τι είναι φτιαγμένη η F1 του 2017. Η επίδραση της “ρυμούλκησης” (tow) είναι πιο δυνατή το 2017, χάρη στους αναθεωρημένους κανονισμούς. Μεγαλύτερα μονοθέσια ισούνται περισσότερος ακάθαρτος αέρας. Όταν τα μονοθέσια τρέχουν στις ευθείες, θα υπάρχει μια αξιοσημείωτη διαφορά στην ταχύτητα, όταν μπουν στη ζώνη φρεναρίσματος.

«Η επίδραση του DRS, επίσης, είναι πιο δυνατή. Εν μέρει, χάρη στις φαρδύτερες πίσω αεροτομές, το όφελος στο χρόνο του γύρου, από το DRS αυξήθηκε πάνω από 30%. Αυτό πάλι θα προάγει τις προσπεράσεις. Ειδικά σε πίστες με μεγάλες ευθείες, όπως η Κίνα και το Μπαχρέιν».

Σχολιάζοντας, τέλος, ότι ο Sebastian Vettel παρέμεινε κοντά στον Lewis Hamilton για 16 γύρους στο GP της Μελβούρνης, θεωρούν πως αυτό είναι ένας δείκτης ότι οι αγώνες θα έχουν περισσότερο ανταγωνισμό φέτος.

«Αν είχε ξοδέψει 16 γύρους κολλημένος πίσω από το κιβώτιο ενός ανταγωνιστή του τα προηγούμενα χρόνια, θα είχε καταστρέψει τα ελαστικά του. Αν επιτιθόταν, τα ελαστικά του θα είχαν φθαρεί πολύ γρήγορα.

«Σε αυτόν τον αγώνα, ωστόσο, ήταν σε θέση να μείνει στον ακάθαρτο αέρα του Lewis σχετικά άνετα και τότε να πιέσει μόλις είχε καθαρό αέρα, παίρνοντας εν τέλει την πρωτοπορία και την επακόλουθη νίκη.

«Αυτό προοιωνίζει θετικά για πιο σφιχτούς αγώνες φέτος».  

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Το πρόγραμμα του Rally Κορσικής

Next Article

Ανταπόκριση: Ricciardo και Verstappen μιλούν για το GP Κίνας

Related Posts