Grand Prix Μεξικού – FP2 – Speedy… Rosberg

Η δεύτερη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών στην Πόλη του Μεξικού βρήκε πρώτο τον Nico Rosberg, δεύτερο τον Daniil Kvyat και τρίτο τον Daniel Ricciardo.

Πιο αναλυτικά:

Το FP2 ξεκίνησε με λιακάδα στην πίστα, αν και υπήρχαν σύννεφα στον ορίζοντα.

Η αρχική επιλογή των ομάδων ήταν τα μεσαία ελαστικά, με την Sauber να βγάζει πρώτη τους οδηγούς της, καθώς στην πίστα συνολικά βρέθηκαν 10 μονοθέσια από νωρίς.

Τα πρώτα 5 λεπτά κύλησαν ομαλά, με τον Raikkonen ταχύτερο μέχρι εκείνη τη στιγμή, όταν ο Verstappen έχασε τον έλεγχο στην στροφή Mansell. Η κόκκινη σημαία βγήκε αμέσως, με τον Ολλανδό να βγαίνει από το μονοθέσιο, που απομακρύνθηκε από τις μπαριέρες.

Η πράσινη σημαία κυμάτισε αρκετά γρήγορα, με τους οδηγούς να συνεχίζουν τις δοκιμές τους. Ήταν μία καλή ευκαιρία για όλους για να τρέξουν με πολλά καύσιμα και την σκληρότερη γόμα, σε μία προσπάθεια να βρουν τα πατήματά τους και να καταστρώσουν την στρατηγική του αγώνα.

Μετά από 20 λεπτά, άλλη μία έξοδος συνέβη, αυτή τη φορά στην Στροφή 1. Εκεί, ο Valtteri Bottas έχασε τον έλεγχο της FW37, χτύπησε στις πλαϊνές μπαριέρες, χάνοντας την εμπρός αεροτομή, αλλά κατάφερε να γυρίσει στα pits.

Εκείνη τη στιγμή, όλοι είχαν γράψει χρόνους, εκτός από τον Massa, τον Verstappen και τον Button, με ταχύτερο τον Hamilton στο 1:24. Δύο δέκατα πίσω του ο Kvyat, ενώ κοντά ήταν και ο 3ος Vettel.

Αυτό που χαρακτήρισε το πρώτο ημίωρο ήταν τα λάθη των οδηγών. Όσο ακόμα έψαχναν τις γραμμές και τα όρια της πίστας, έχαναν – σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό – τον έλεγχο των μονοθεσίων τους.

Την ίδια στιγμή, μερικές ψιχάλες έκαναν την εμφάνισή τους κατά σημεία στην πίστα, κάνοντας ακόμα πιο δύσκολη την δουλειά των ομάδων, σε συνδυασμό με τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες στο οδόστρωμα.

Πολλοί οδηγοί επέλεξαν να γυρίσουν στα pits, ούτως ώστε να εξετάσουν το set up τους, εκτιμώντας τις απρόβλεπτες εξελίξεις του καιρού.

Στην πίστα βρίσκονταν τότε οι δύο Force India, με τον Hulkenberg να γράφει τον ταχύτερο γύρο με τη μεσαία γόμα, αφήνοντας τον Perez δεύτερο.

Ένα μικρό συμπέρασμα που μπορούσε να συναχθεί από τα 40 λεπτά που μόλις είχαν περάσει ήταν πως το μυστικό για την επιτυχημένη στρατηγική θα είναι η σωστή χρήση των ελαστικών, βρίσκοντας την σωστή θερμοκρασία τη σωστή στιγμή. Φυσικά, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είχαν όσοι διέθεταν κινητήρες Mercedes.

Με την είσοδο των δύο Mercedes στην πίστα, έκανα το 1-2 με τον Rosberg πρώτο, ρίχνοντας τους χρόνους στο 1:21. Το 3-4 έκανε η Ferrari με τους Vettel και Raikkonen αντίστοιχα.

Αρκετά γρήγορες ήταν οι FI, ο 5ος Bottas, αλλά και ο Alonso, που είχε την 9η θέση.

Με 40 λεπτά να απομένουν, οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν τη μετάβαση στην μαλακή γόμα, για ταχύτερους γύρους με λιγότερα καύσιμα. Αυτό εκμεταλλεύτηκε και ο Ricciardo, που πέρασε 3ος, με τον Kvyat να αναρριχάται στην 2η θέση.

Με 25 λεπτά ως τη λήξη, ο Grosjean πάρκαρε στην E22 του μετά από υπερθέρμανση των φρένων, με την κόκκινη σημαία να κάνει για δεύτερη φορά την εμφάνισή της.

Όταν αυτή αποσύρθηκε, η δράση συνεχίστηκε, με τους οδηγούς να συνεχίζουν τις δοκιμές τους. Οι χρόνοι είχαν «παγώσει», καθώς όλοι επικεντρώνονταν στην προσομοίωση του αγώνα.

Είκοσι λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας, η βροχή που είχε κάνει την εμφάνισή της σε μερικές στροφές είχε ενταθεί και επεκτάθηκε σε ολόκληρη την πίστα.

Με 8 λεπτά να μένουν, ήταν επιτακτική η χρήση ενδιάμεσων ελαστικών. Όσοι οδηγοί έκαναν την αλλαγή, δεν πρόλαβαν να γράψουν πολλούς γύρους.

Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε το FP2.

Αναλυτικά η κατατάξη:

fp2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Θα μετονομαστεί η Force India σε Aston Martin (;)

Next Article

Hamilton - Σαν πίστα kart αυτή του Μεξικού

Related Posts