GP Μεξικού – Αγώνας – Κυριαρχία Rosberg στην επιστροφή της F1 στο Μεξικό!

GP MESSICO F1/2015 – 30/10/15 © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

Νικητής στην επιστροφή της F1 στο Autodromo Hermanos Rodriguez, αναδείχθηκε ο Nico Rosberg. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Hamilton και Bottas. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Kvyat, Ricciardo, Massa, Hulkenberg, Perez, Verstappen και Grosjean.

Στο GP του Μεξικού, από την Pole Position βρέθηκε ο Nico Rosberg και πίσω του παρατάχθηκαν οι Hamilton, Vettel, Kvyat, Ricciardo, Bottas, Massa, Verstappen, Perez και Hulkenberg.

Στην εκκίνηση, o Kvyat πέρασε τον Vettel στην ευθεία για την πρώτη στροφή, όμως εκεί είχε επαφή με τον Ricciardo, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να έχει ένα κλαταρισμένο ελαστικό και να χρειαστεί να επιστρέψει στα pits. Ο Alonso ανέφερε απώλεια ισχύος ήδη από τον πρώτο γύρο. Επιστρέφοντας στα pits ο Ισπανός για να εγκαταλείψει προκάλεσε την αργοπορία του Vettel, ο οποίος περίμενε για να ξεκινήσει. Ο Bottas ήταν κολλημένος πίσω από τον Ricciardo και ο Massa πίσω από τον Verstappen ενώ ο Raikkonen, όπως τον ενημέρωνε ο μηχανικός του, είχε υπερθέρμανση φρένων. Μπροστά οι δυο Mercedes είχαν χτίσει διαφορά από τον τρίτο Kvyat και αντάλλασαν μεταξύ τους γρήγορους γύρους. Το συμβάν της πρώτης στροφής  εξετάστηκε από τους αγωνοδίκες και κανείς δεν τιμωρήθηκε. Όμως ο Vettel παραπονέθηκε στον ασύρματο πως ο Ricciardo δεν έπρεπε να προσπαθήσει να περάσει γιατί δεν μπορούσε να περάσει. Ο Raikkonen είχε ανέβει στην 13η θέση και φορώντας τη μέση γόμα ήταν σε διαφορετική στρατηγική από τους άλλους.

Ο Bottas, μόλις στον 9ο γύρο μπήκε στα Pits για να αλλάξει ελαστικά, βάζοντας τη μέση γόμα, ενώ ο Hamilton βρισκόταν πλέον 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rosberg. Στον επόμενο γύρο οι Massa και Hulkenberg ακολούθησαν το παράδειγμα του Bottas. Εν τω μεταξύ ο Raikkonen είχε ήδη ανέβει στην 9η θέση και ο Ricciardo παραπονούταν πως αντιμετώπιζε προβλήματα με τα πίσω ελαστικά. Στην κορυφή οι Rosberg και Hamilton ήταν σε δικό τους αγώνα, γράφοντας ταχύτερους γύρους, με τον Rosberg να διατηρεί τον Βρετανό εκτός ζώνης DRS. Στον 16ο γύρο ο Vettel πέρασε με χαρακτηριστική άνεση τον Sainz για τη 12η θέση.

Ο μηχανικός του Raikkonen τον ενημέρωνε πως έκανε καλή δουλεία με την ψύξη των φρένων και πως μπορούσε πλέον να κινηθεί σε ρυθμό 2-3 δεκάτων ταχύτερα, ώστε να κυνηγήσουν την τελευταία την τελευταία θέση του βάθρου. Ο Vettel στον 17ο γύρο έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στα S στο μεσαίο κομμάτι της πίστας και κατέληξε στην 16η θέση. Ο ίδιος ανέφερε πως τα ελαστικά του μετά το τετ-α-κε δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Ταυτόχρονα ο Raikkonen βρισκόταν στην 6η θέση. Στον 22ο γύρο ο Kvyat μπήκε στα pits για τη δική του αλλαγή ελαστικών. Στον 22ο γύρο ο Bottas προσπάθησε να περάσει τον Raikkonen για την 6η θέση αλλά ο Raikkonen τον κρατά πίσω του στην πρώτη στροφή. Στη στροφή 5 είναι δίπλα δίπλα και ακουμπούν με τον Raikkonen να βγαίνει από τον αγώνα με κατεστραμμένη πίσω δεξιά ανάρτηση. Ο Vettel βρισκόταν πίσω από τον Maldonado και ανέφερε πως δυσκολευόταν να περάσει. Ο Rosberg μπήκε στα pits στον 27ο γύρο. Ο Vettel βγήκε για λίγο εκτός πίστας προσπαθώντας να περάσει τον Maldonado. Στον 28ο γύρο μπήκε και ο Hamilton βγαίνοντας ωστόσο πίσω από τον teammate του.

Στη κορυφή ο Rosberg είχε λάβει ειδοποίηση από τον ασύρματο να προσέχει τη φθορά των ελαστικών του. Ταυτόχρονα ο Hamilton έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Οι Sainz και Perez είχαν μια πολύ εντυπωσιακή μάχη για την 9η θέση. Ο Perez πέρασε τον Sainz και το κοινό εκστασιάστηκε. Στον 36ο γύρο ο Vettel μπήκε και πάλι στα pits, βγαίνοντας στην 14η θέση. Ο Nico Rosberg έδωσε γύρο στον οδηγό της Scuderia δείχνοντας την άσχημη τροπή που πήρε ο αγώνας για τον Vettel. Ο Rosberg βρισκόταν περίπου 3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Hamilton και ο Bottas ήταν σχετικά κοντά στον Kvyat. Ο μηχανικός αγώνα του Vettel ειδοποιούσε τον Γερμανό να αφήσει τον Hamilton να περάσει, με τον Vettel να δηλώνει πως είναι ταχύτερος από αυτόν. Ο μηχανικός του απάντησε πως αν δεν τον άφηνε θα έπαιρναν ποινή, με τον οδηγό της Scuderia να αφήνει τον Hamilton να του δώσει γύρο. Ο Rosberg έλεγε στον μηχανικό του ότι δεν θέλει να του μιλά, ενώ εκείνος του έδινε πληροφορίες για τον Hamilton, προφανώς θέλοντας να διατηρήσει την συγκέντρωσή του.

Στον 47ο γύρο ο Rosberg μπήκε στα Pits, βάζοντας και πάλι τη μέση γόμα, ενώ η ομάδα έλεγε στον Hamilton πως θα μπει και εκείνος στο τέλος του γύρου. Ο Βρετανός όμως δεν μπήκε, ρωτώντας γιατί μπαίνουν με την ομάδα να απαντά ότι γίνεται για λόγους ασφαλείας. Όμως ο Hamilton επέμεινε να ελέγξουν τα ελαστικά του γιατί τα αισθάνεται εντάξει. Εν τέλει μπήκε για αλλαγή, με ένα γύρο καθυστέρηση. Στον 50ο γύρο ο Ricciardo βρισκόταν κολλημένος πίσω από τον Massa, στη μάχη για την 5η θέση. Με τα πολύ πιο φρέσκα ελαστικά του ο Αυστραλός πέρασε τον οδηγό της Williams. Ο Hamilton έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα αν και βρισκόταν ακόμη 3,5 δεύτερα πίσω από τον teammate του. Στον 53ο γύρο ο Vettel κατέληξε στις μπαριέρες της στροφής 7 έχοντας χάσει τον έλεγχο της SF15-T, βγάζοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Ο Γερμανός ζήτησε συγγνώμη από την ομάδα στον ασύρματο. Είναι η πρώτη διπλή εγκατάλειψη από το 2006. Αμέσως οι 2 Red Bull μπήκαν στα pits, όμως ο Bottas αν και φορούσε τη μέση γόμα για 44 γύρους έμεινε έξω, για να μπει ένα γύρο μετά. Ο Perez ρώτησε μήπως κάνουν ένα pitstop αλλά η ομάδα του είπε πως θα έχαναν τη θέση τους από τον Verstappen και ενδεχομένως από τον Grosjean.

Στο τέλος του 57ου γύρου το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε στα pits και είχαμε και πάλι αγώνα. Στην επανεκκίνηση ο Bottas πέρασε τον Kvyat για την 3η θέση. Ο Nasr εγκατέλειψε τον αγώνα εξαιτίας προβλήματος στα φρένα. Πίσω από τον Bottas είχε δημιουργηθεί ένα ενδιαφέρον τραινάκι για τις θέσεις 3 ως 7 με τις δυο Williams, τις δυο Red Bull και τη Force India του Nico Hulkenberg. Ο Nico Rosberg κρατούσε τον teammate του εκτός ζώνης DRS. Ο Maldonado, προσπαθώντας να βρεθεί πιο κοντά στον Grosjean, βγήκε για λίγο εκτός πίστας. Ο Massa βρισκόταν πολύ κοντά πίσω από τις δυο Red Bull. Ο Rosberg στους τελευταίους γύρους είδε τον Hamilton να βρίσκεται κοντά του, αλλά όχι αρκετά για να περάσει.

 

Pos Driver Team Laps Pits
1 Rosberg GER Mercedes 71 2
2 Hamilton GBR Mercedes 71 2
3 Bottas FIN Williams 71 2
4 Kvyat RUS Red Bull 71 2
5 Ricciardo AUS Red Bull 71 2
6 Massa BRA Williams 71 2
7 Hülkenberg GER Force India 71 2
8 Perez MEX Force India 71 1
9 Verstappen NED Toro Rosso 71 2
10 Grosjean FRA Lotus 71 2
11 Maldonado VEN Lotus 71 2
12 Ericsson SWE Sauber 71 3
13 Sainz ESP Toro Rosso 71 3
14 Button GBR McLaren 71 2
15 Rossi USA Manor Marussia 69 2
16 Stevens GBR Manor Marussia 69 2
Retirement
Nasr BRA Sauber 57 3
Vettel GER Ferrari 51 2
Räikkönen FIN Ferrari 21 0
Alonso ESP McLaren 1 1

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αλλαγή κινητήρα και ποινή για τον Raikkonen

Next Article

Δεν εξεπλάγη από την εγκατάλειψή του ο Alonso

Related Posts