Παίρνοντας ένα μεγάλο ρίσκο να μπει στα pits νωρίτερα από όλους o Lucas di Grassi πήρε τη νίκη στο Mexico City ePrix. Μαζί του στο βάθρο ανέβηκαν οι Jean-Eric Vergne και Sam Bird.
Πριν την έναρξη του αγώνα, ο Daniel Abt πήρε ποινή κι έπεσε από την pole position στην 18η θέση της εκκίνησης, καθώς η πίεση στα ελαστικά του κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων ήταν αντικανονική. Ως εκ τούτου, την πρώτη θέση πήρε ο Oliver Turvey.
Στην εκκίνηση, ο Heidfeld ανέβηκε τρίτος, με τον Lopez κολλημένο πίσω από τον Turvey. Ο Engel ενεπλάκη με τον di Grassi σε ένα ατύχημα μόλις μερικές στροφές μετά την έναρξη του αγώνα. Ο Βραζιλιάνος είχε πληγώσει αρκετά την πίσω αεροτομή του και αρκετά κομμάτια είχαν σκορπιστεί στην πίστα. Αυτό ανάγκασε τους αγωνοδίκες να βγάλουν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, με τον di Grassi να φτάνει αμέσως στα pits για αλλαγή πίσω πτέρυγας.
Παράλληλα, βγήκε η μαύρη σημαία με την πορτοκαλί βούλα για τον Prost, καθώς είχε εκτεταμένες ζημιές στην εμπρός αεροτομή. Ο Γάλλος μπήκε στα pits και, μετά την αντικατάσταση της πτέρυγας, συνέχισε τον αγώνα από την 14η θέση.
Στο 4ο γύρο, το SC έφυγε από την πίστα και ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά.
Ο Buemi, έχοντας εκκινήσει έβδομος, άρχισε να ανεβαίνει, περνώντας τον Rosenqvist για την 6η θέση.
Στις θέσεις 3-6, η διαφορά ήταν κοντά στα τρία δευτερόλεπτα, με τους δύο πρωτοπόρους να απομακρύνονται αργά από τους υπόλοιπους.
Στον 9ο γύρο έγινε γνωστό πως οι Abt, di Grassi και Buemi είχα κερδίσει το FanBoost.
Στον 13ο γύρο στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, ο Turvey άρχισε να επιβραδύνει απότομα, με τον Lopez να περνάει στην πρωτοπορία του αγώνα. Ο Βρετανός αναγκάστηκε να σταματήσει στη Στροφή 1 και να ξεκινήσει τη διαδικασίας επανεκκίνησης του μονοθέσιου, βγάζοντας την κίτρινη σημαία.
Πιο πίσω, ο Abt πέρασε τον Prost για την 12η θέση, αν και φάνηκε πως έδιναν μάχη ακόμα και δίπλα από το σημείο που ο Turvey είχε ακινητοποιηθεί. Τελικά, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε και πάλι στην πίστα, με τον οδηγό της Nextev να αποχωρεί από το μονοθέσιο.
Κατά τη διάρκεια που το SC ήταν έξω, ο do Grassi μπήκε στα pits για αλλαγή μονοθέσιου. 7
Τελικά, στο 18ο γύρο η δράση συνεχίστηκε.
Ο Lopez είχε ανοίξει τη διαφορά του, γράφοντας παράλληλα και τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Vergne πίεζε ασφυκτικά τον Heidfeld για την 2η θέση.
Στον 250 γύρο μπήκαν οι περισσότεροι οδηγοί για την αλλαγή μονοθέσιου. Ο Vergne προσπάθησε να κάνει το undercut στον Lopez, όμως τα κατάφερε με τον Heidfeld. Ωστόσο, αυτοί που προηγούνταν ήταν οι di Grassi και d’ Ambrosio, οι οποίοι είχαν μπει νωρίτερα στα pits και ήταν μπροστά με 64% της ενέργειάς τους στον 28ο γύρο.
Την ίδια ώρα, ο Duval είχε ακινητοποιηθεί στην μέση της πίστας κι αυτό έβγαλε για τρίτη φορά το SC στην πίστα, ενώ Frijns και da Costa εξεταζόταν από τους αγωνοδίκες, καθώς έμειναν για λιγότερο από 60 δευτερόλεπτα στα pits, παίρνοντας τελικά ποινή διέλευσης από το pitlane.
Με την επανεκκίνηση του αγώνα στον 31ο γύρο, ο Vergne βούτξηε στα φρένα της Στροφής 2 και 3 για να περάσει τον Lopez, ανεπιτυχώς. Το ίδιο έγινε και στον επόμενο γύρο, με τον Γάλλο να σπρώχνει -όχι αντικανονικά- τον Αργεντίνο, ζητώντας μάλιστα να του δώσει τη θέση του, χωρίς όμως να υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο.
Στα φρένα της πρώτης στροφής του 35ου γύρου, ο Lopez μπλόκαρε τους πίσω τροχούς σε μάχη με τον D’ Ambrosio τα φρένα και είχε τετακέ, ενώ τον ακολούθησε αμέσως ο Buemi. Από θαύμα δεν χτύπησαν οι δύο οδηγοί. Ο Αργεντίνος έπεσε 12ος, «χαρίζοντας» την τρίτη θέση στον Vergne, ενώ ο Ελβετός βρέθηκε στην 15η θέση.
Πλέον, με 7 γύρους να απομένουν, το ερώτημα ήταν αν μπορούσαν οι di Grasi και D’ Ambrosio να κρατήσουν ενέργεια και να μείνουν ψηλά, καθώς είχαν μπει πολύ νωρίς για αλλαγή μονοθέσιου.
Ο Vergne πίεζε τον Βέλγο για τη 2η θέση, ενώ στο team radio ενημερωνόταν πως δεν έχει αρκετή ενέργεια για να συνεχίσει σε αυτόν τον φρενήρη ρυθμό. Ο D’Ambrosio λειτουργούσε -άθελά του- καταλυτικά προς τη νίκη του di Grassi, μιας και καθυστερούσε τους διώκτες του Βραζιλιάνου, όσο εκείνος μπορούσε να διαχειριστεί τον αγώνα του με 4 γύρους να απομένουν.
Ωστόσο, ο οδηγός της Techeetah πήρε την 2η θέση και άρχισε να πιέζει για να φτάσει τον πρωτοπόρο di Grassi.
Βέβαια, τίποτα δεν είχε τελειώσει στις πίσω θέσεις, με τον Prost να χτυπά τον Heidfeld κι αυτός με τη σειρά του τον Rosenqvist.
Τελικά, ο di Grassi πήρε τη νίκη σε έναν άκρως επεισοδιακό αγώνα, παίρνωντας ένα τρομερό ρίσκο.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | # | Οδηγός | Ομάδα | Γύροι | Διαφορά |
---|---|---|---|---|---|
1 | 11 | Lucas di Grassi | Team Abt | 45 | – |
2 | 25 | Jean-Eric Vergne | Techeetah | 45 | 1.966 |
3 | 2 | Sam Bird | Virgin Racing | 45 | 5.480 |
4 | 20 | Mitch Evans | Jaguar Racing | 45 | 9.770 |
5 | 8 | Nicolas Prost | DAMS | 45 | 9.956 |
6 | 37 | Jose Maria Lopez | Virgin Racing | 45 | 10.631 |
7 | 66 | Daniel Abt | Team Abt | 45 | 11.694 |
8 | 47 | Adam Carroll | Jaguar Racing | 45 | 13.722 |
9 | 3 | Nelson Piquet Jr. | NEXTEV TCR Formula E Team | 45 | 14.156 |
10 | 33 | Esteban Gutierrez | Techeetah | 45 | 15.717 |
11 | 27 | Robin Frijns | Andretti Autosport | 45 | 21.459 |
12 | 23 | Nick Heidfeld | Mahindra Racing | 45 | 27.232 |
13 | 7 | Jérôme d’Ambrosio | Dragon Racing | 45 | 32.646 |
14 | 9 | Sébastien Buemi | DAMS | 45 | 1’01.365 |
15 | 4 | Stéphane Sarrazin | Venturi | 44 | 1 γύρος |
19 | Felix Rosenqvist | Mahindra Racing | 43 | 2 γύροι | |
5 | Maro Engel | Venturi | 38 | 7 γύροι | |
28 | Antonio Felix da Costa | Andretti Autosport | 32 | 13 γύροι | |
6 | Loic Duval | Dragon Racing | 25 | 20 γύροι | |
88 | Oliver Turvey | NEXTEV TCR Formula E Team | 12 | 33 γύροι |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify