Δυσκολίες για όλους τους κινητήρες περιμένει η Renault στο Μεξικό

Renault logo on the Red Bull Racing RB10 engine cover. 04.09.2014. Formula 1 World Championship, Rd 13, Italian Grand Prix, Monza, Italy, Preparation Day. – www.xpbimages.com, EMail: requests@xpbimages.com – copy of publication required for printed pictures. Every used picture is fee-liable. © Copyright: Price / XPB Images

Οι κινητήριες μονάδες θα αντιμετωπίσουν ένα ταξίδι στο άγνωστο στο GP του Μεξικό, καθώς το μεγάλο υψόμετρο στο οποίο βρίσκεται η πίστα θα τις ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα.

O Remi Taffin της Renault, δηλώνει πως τα 2200 μέτρα, το υψόμετρο στο οποίο βρίσκεται το Autodromo Hermanos Rodriguez, δεν έχουν καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο έχουν αντιμετωπίσει οι νέοι αυτοί κινητήρες.

«Το θέμα θα είναι η ψύξη σίγουρα, γιατί έχεις την ίδια ποσότητα ενέργειας να βγαίνει από τους κινητήρες και πολύ λιγότερο αέρα για τον ψύξεις. Αλλά το άλλο θέμα είναι το turbo, γιατί να μπορέσουμε να διατηρήσουμε την απόδοση ισχύος του, θα χρειαστεί να το θέσουμε την ταχύτητα περιστροφής του πολύ υψηλότερα απ’ ότι συνήθως. Προφανώς έχουμε κάνει πολλές εξομοιώσεις αλλά ξέρουμε πως θα πάμε κάπου που πραγματικά δεν ξέρουμε».

Με την μέγιστη ταχύτητα περιστροφής στις 125.000 στροφές ανά λεπτό, οι συνηθισμένες ρυθμίσεις την περιορίζουν στην περιοχή των 100.000 στροφών. Ο Taffin υποστηρίζει πως αν η ταχύτητα περιστροφής αυξηθεί κοντά στα ανώτατα επιτρεπτά επίπεδα, ενδεχομένως να προκαλέσει προβλήματα αξιοπιστίας.

«Τα περισσότερα turbo δουλεύουν στις 100.000 στροφές ανά λεπτό, οπότε αν θες να το λειτουργήσεις στις 125.000, τότε είναι ένα εντελώς διαφορετικό σχέδιο».

Ο Taffin περιμένει εκπλήξεις όσον αφορά την απόδοση, που θα εξαρτηθούν από τους συμβιβασμούς που θα χρειαστεί να κάνουν οι ομάδες.

«Έχουμε ένα δύσκολο όριο που προσπαθούμε να ξεπεράσουμε, οπότε γι ‘ αυτό λέμε πως μπορούμε να έχουμε μερικές εκπλήξεις. Αν μια ομάδα αποφάσισε να μην αλλάξει τη διάταξη του ψυκτικού (μηχανισμού) τότε θα αναγκαστούν να κάνουν πράγματα που θα τους κοστίσουν χρόνο στο γύρο τους. Αν ένας κατασκευαστής κινητήρων αποφάσισε να μην πιέσει πολύ το όριο του turbo του, τότε θα χάσουν περισσότερο από τον προηγούμενο. Δεν γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή πόσο μακριά θα πάει ο κάθε ένας. Είμαστε αρκετά σίγουροι ότι το turbo που θα χρησιμοποιήσουμε θα μπει στο ράφι μετά τον αγώνα, αφού θα το πιέσουμε υπερβολικά. Μπορεί μετά την Παρασκευή να είναι καταστροφή. Αλλά όλα όσα θα συμβούν θα είναι αποτέλεσμα των αποφάσεών μας. Αν κάποιος αποφάσισε να μην αλλάξει την ψύξη, ξέρετε τι θα συμβεί. Αν κάποιος αποφάσισε να μην θέσει την ταχύτητα περιστροφής του turbo ψηλότερα, τότε ξέρουν πόσο θα χάνουν και ούτω καθεξής».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Το πρόγραμμα του Μεξικού

Next Article

Κοντά σε συμφωνία με την Ferrari η Toro Rosso

Related Posts