Σε έναν αγώνα υψηλών απαιτήσεων με πολλές εναλλαγές καιρού, ο Λασκαράτος έδειξε ότι είναι φτιαγμένος από αγωνιστικό «μέταλλο», επιδεικνύοντας εκτός από υψηλή τεχνική και ψυχραιμία.
Ο 4ος γύρος του πρωταθλήματος European Le Mans Series διεξήχθη το Σαββατοκύριακο 31/8 – 1/9 στο Silverstone, παράλληλα με τον παγκόσμιο θεσμό FIA WEC. Με 42 συμμετοχές από όλο τον κόσμο, ο αγώνας έγινε κάτω από αντίξοες συνθήκες.
Λόγω ενός ατυχήματος στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, το σκέλος διεκόπη. Και έτσι οδηγοί και ομάδες είχαν στη διάθεσή τους μόνο το FP2 προκειμένου να βρουν τις ιδανικές ρυθμίσεις. Ακριβώς σε αυτό αποδίδει η ομάδα 360 Racing με την οποία συμμετέχει ο Ανδρέας, με teammates τους James Winslow και John Corbett, τα προβλήματα με το set-up του μονοθέσιου που τους ταλαιπώρησαν όλο το τριήμερο.
Ο Λασκαράτος ανέλαβε σε αυτό τον αγώνα τη βαριά ευθύνη να κάνει για την ομάδα τον γρήγορο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών και να οδηγήσει το πρώτο σκέλος, να διαχειριστεί δηλαδή τον απαιτητικό ανταγωνισμό στην εκκίνηση. Όταν «καίει η μπάλα» φαίνονται οι παίκτες κλάσης, και αυτή ήταν η ευκαιρία του Ανδρέα.
Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, και ενώ η ομάδα δεν είχε ξεκλειδώσει την ταχύτητα που γνώριζαν ότι μπορούσε τους δώσει το αυτοκίνητο, ο Ανδρέας κατέλαβε την 13η θέση. Στην εκκίνηση του αγώνα όμως ήταν εκεί που έδειξε ότι έχει καλά ακονισμένο αγωνιστικό ένστικτο κερδίζοντας θέσεις.
Στο τέλος του πρώτου γύρου άρχισε κιόλας να βρέχει και μέχρι το τέλος του 2ου γύρου ο αγώνας ήταν πλέον καθαρά βρόχινος. Σε συνεννόηση με τους μηχανικούς του ο Λασκαράτος αποφάσισε να ρισκάρει, παραμένοντας στην πίστα με slick λάστιχα παρά τη δυνατή βροχή. Θα έπρεπε να αντέξει για 15 γύρους, μέχρι, σύμφωνα με τους μετεωρολόγους, να περάσει η μπόρα.
Από τα 42 αυτοκίνητα, μόνο 6 πήραν το ίδιο ρίσκο να συνεχίσουν με slick κρατώντας τη θέση τους στην πίστα και γλιτώνοντας δύο επιπλέον pitstops. Από αυτά τα τρία κατέληξαν στις αμμοπαγίδες. Ο Λασκαράτος, οδηγώντας με μαεστρία στη βροχή, κατάφερε να παραμείνει στην πίστα παρά τις αντίξοες συνθήκες και μετά από μία ώρα και 15 λεπτά αγώνα, βρισκόταν πλέον στην 4η θέση.
Εκεί ήταν η ώρα για το προγραμματισμένο pitstop για ανεφοδιασμό και αλλαγή οδηγού. Ένα ακόμα ατύχημα όμως έφερε ξανά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα με αποτέλεσμα να εξαλειφθεί το πλεονέκτημα που είχε χτίσει ο Ανδρέας. Τον υπόλοιπο αγώνα έκαναν οι δύο συναθλητές του, με την ομάδα να τερματίζει τελικά στην 6η θέση, αν και στο τέλος του πρώτου σκέλους ήταν με το ένα πόδι στο βάθρο.
Τον Ανδρέα στηρίζουν οι εταιρείες Tradeline, Butler και η πίστα Speedpark.gr καθώς και η ομάδα Ray Motorsport του Γιάννη Αντωνιάδη με την FormulaK Hellas.
Δελτίο Τύπου
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify