Οι περυσινές «περιπέτειες» στο Termas de Rio Hondo έγιναν μάθημα για τη Michelin, με τον επικεφαλής της εταιρίας, Pierro Taramasso, να τονίζει πως δίνουν έμφαση στο Grand Prix που έρχεται.
Πολλά ήταν τα απρόοπτα που ταλαιπώρησαν αναβάτες και Michelin στον περυσινό αγώνα.
Αρχικά, ένα κλατάρισμα του Scott Redding το Σάββατο ανάγκασε την προμηθεύτρια ελαστικών να φέρει πιο σκληρές γόμες για τον κυριακάτικο αγώνα.
Ωστόσο, η βροχή που έπεσε στην πίστα την Κυριακή το πρωί δεν έδωσε την ευκαιρία στους αναβάτες να δοκιμάσουν τα νέα ελαστικά, με αποτέλεσμα να πρέπει να αλλάξουν μοτοσυκλέτα είτε στον 9ο, είτε στον 10ο, είτε στο 11ο γύρο από τους 20 του αγώνα.
Φέτος, η Michelin θα διαθέσει τη σκληρή, τη μέση και τη μαλακή γόμα, ενώ μέση και η μαλακή θα είναι ασύμμετρες, με τη δεξιά πλευρά ελαφρώς πιο σκληρή.
Σε δηλώσεις του, ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Michelin, Pierro Taramasso, ξεκαθάρισε ότι φέτος θα δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο GP της Αργεντινής, ώστε να μην επαναληφθούν τα περυσινά.
Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: «Είναι ένας αγώνας στον οποίο όλοι στη Michelin δίνουν βαρύτητα. Μάθαμε πολλά από τον περυσινό αγώνα στην Αργεντινή, άλλαξε τα πλάνα μας για το 2016. Στόχος τώρα είναι να βελτιωθούμε στις πίστες που δυσκολευτήκαμε πέρυσι και η Termas είναι μία από αυτές, οπότε θέλουμε να σημειώσουμε πρόοδο εκεί.
«Η πίστα δε χρησιμοποιείται συχνά και περιμένουμε να έχει πολλή σκόνη όταν φτάσουμε εκεί, οπότε το FP1 θα έχει να κάνει με το να καθαριστεί η πίστα, αλλά μετά περιμένουμε να σημειωθεί πρόοδος κατά τη διάρκεια του τριημέρου – αν μας το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες.
«Η άσφαλτος είναι αδρή με μερικές πολύ γρήγορες και μακριές στροφές, σε συνδυασμό με μερικά πολύ έντονα φρεναρίσματα, κάτι που σημαίνει ότι μπορούμε να περιμένουμε μία υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα. Αυτά τα στοιχεία πίεζουν απόλυτα το εμπρός και πίσω ελαστικό, ενώ κι ο καιρός είναι απρόβλεπτος αυτήν την εποχή.
«Είναι ένας αγώνας με πολλές μεταβλητές, αλλά με τις γνώσεις που έχουμε, και με την εξέλιξη που έχουμε τους τελευταίους 12 μήνες, είμαστε έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο, και η αφοσίωση από όλο το team είναι μεγάλη για να τα πάμε καλά.»
Πηγή: crash.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify