Δημοσίευμα του ιταλικού Motorsport.com επικαλείται πηγές του που αναφέρουν πως ο κινητήρας της Ferrari έχει μικρό προβάδισμα έναντι των υπολοίπων, εξηγώντας σε τι οφείλεται αυτό.
Εδώ και πάνω από έναν μήνα, η μονάδα ισχύος της Ferrari αποτελεί το «μήλον της Έριδος» ανάμεσα στην ιταλική ομάδα και το κοινό μέτωπο των Red Bull και Mercedes.
Το μεγάλο ζήτημα είναι η -κατά τις αντιπάλους της- μεγάλη διαφορά στην απόδοση του κινητήρα της Scuderia σε σχέση με εκείνους των Honda, Mercedes και Renault, με τους Christian Horner και Toto Wolff να κάνουν λόγο για διαφορά ως και 0,8 δλ. στις ευθείες.
Σημερινό δημοσίευμα της ιταλικής έκδοσης του Motorsport, πάντως, επικαλείται πηγές από υψηλά ιστάμενο πρόσωπο του σπορ, το οποίο θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, που αναφέρει ότι η διαφορά του κινητήρα της Ferrari ανέρχεται περί τα 20 kW, ή αλλιώς 26-30 ίππους.
Το ίδιο πρόσωπο χαρακτηρίζει αυτή τη διαφορά «μικρή», ακόμα και μικρότερη από αυτήν που δηλώνουν οι αντίπαλοι του Μαρανέλο.
Μάλιστα, εξηγεί σε τι οφείλεται αυτό το ισχνό, πλην σημαντικό προβάδισμα.
Το αποδίδει, αφενός, στην απόδοση του θερμικού κινητήρα των Ιταλών, αφετέρου στην λειτουργία της ηλεκτρικής μηχανής, που φαίνεται πως είναι από πέρυσι το δυνατό σημείο της PU των «κόκκινων».
Τέλος, στέκεται στην αεροδυναμική της SF90 και στο ελάχιστο drag που παράγει το μονοθέσιο, επαναλαμβάνοντας πρακτικά όσα κατά καιρούς έχει δηλώσει ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto.
Ειδική αναφορά στο εν λόγω δημοσίευμα έγινε και για την απόδοση του κινητήρα της Honda, που εκτιμάται ότι βρίσκεται μόλις 15 ίππους πίσω από εκείνον της Mercedes, σε peak συνθήκες.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify