GP Μονακό – Αγώνας: Vettel ηγέτης του 1-2 της Ferrari

Monte Carlo, Monaco. Saturday 27 May 2017. World Copyright: Andy Hone/LAT Images ref: Digital Image _ONY0005

Νικητής στο πριγκιπάτο αναδείχθηκε ο Sebastian Vettel. Στο βάθρο ανέβηκαν οι Raikkonen και Ricciardo. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Bottas, Verstappen, Sainz, Hamilton, Grosjean, Massa και Magnussen.

Οι μόνοι οδηγοί που εκκίνησαν με τη supersoft γόμα ήταν εκείνοι της Sauber, κ όλοι οι υπόλοιποι με την ultrasoft. Ο Jenson Button εκκίνησε από το pit lane, με τον Fernando Alonso να του εύχεται καλή τύχη live από την Indianapolis.

Στην εκκίνηση, τα μονοθέσια διατήρησαν εν πολλοίς τις θέσεις τους, με τον Lewis Hamilton να έχει περάσει άμεσα τον Vandoorne και να έχει ανέβει 12ος. Στο τέλος του πρώτου γύρου Button και Wehrlein μπήκαν στα pits επιλέγοντας αλλάξουν τα ελαστικά τους από νωρίς και να πάνε ως το τέλος. Οι δυο Ferrari έχτισαν άμεσα μια διαφορά ασφαλείας, της τάξης των 2 δευτερολέπτων μεταξύ του Vettel από τον τρίτο Bottas. Ο Raikkonen έγραφε ταχύτερους γύρους, ενώ είδαμε σε επανάληψη την παρ’ ολίγο επαφή Wehrlein και Button εντός του pit lane. Από το γυρολόγιο βλέπαμε ότι ο Hamilton καθυστερούσε σημαντικά στο midfield, χάνοντας περίπου 2 δευτερόλεπτα στον γύρο από τον Raikkonen. Ο Bottas απείχε πλέον πάνω από 3 δευτερόλεπτα στον 8ο γύρο από τον Vettel, με τη Red Bull του Verstappen να είναι 2 δευτερόλεπτα πίσω του. O Vettel έγραψε κι εκείνος με τη σειρά του τον ταχύτερο γύρο, με τη διαφορά μεταξύ των δυο Ferrari να είναι οριακά κάτω από το ένα δευτερόλεπτο. Ο Wehrlein τελικά έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων, για μη ασφαλή αποδέσμευση από τα Pits. Οι δυο Ferrari ήταν σε δικό τους αγώνα, είχαν ανοίξει τη διαφορά από τον 12ο Hamilton στα 30 δευτερόλεπτα περίπου στον 15ο γύρο.

Στον 16ο γύρο, είδαμε καπνό να βγαίνει από το πίσω μέρος της Renault του Hulkenberg, με τον μηχανικό να τον ενημερώνει πως έχουν σημαντικό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, με τον Γερμανό να παρκάρει την Renault του στην εξωτερική της Portier και βγάζοντας την κίτρινη σημαία στην πίστα. Ο Perez στον 17ο γύρο μπήκε στα pits, βάζοντας τη supersoft γόμα και αλλάζοντας εμπρός αεροτομή, η οποία είχε υποστεί ζημιά. Ο Vettel είχε μειώσει κάπως τη διαφορά στα 1,4 δευτερόλεπτα από τον Raikkonen, στον 22ο γύρο, με τον Perez να έχει κολλήσει πίσω από τον Stroll σε μια μάχη για την 15η θέση. Στον 23ο γύρο, η διαφορά των δυο Ferrari ήταν στο 1 δεύτερο, με τον Raikkonen να έχει ρίξει το ρυθμό του σημαντικά, επιτρέποντας στον Bottas να πλησιάζει επίσης, ρίχνοντας τη διαφορά στα 2 δευτερόλεπτα στον 27ο γύρο. Η καθυστέρηση των Ferrari να περάσουν τους πιο αργούς σχηματισμούς, επέτρεψε στον Bottas και τις Red Bull να πλησιάζουν σημαντικά, ενώ ακόμη ο Perez ακόμη προσπαθούσε να περάσει τον Stroll. Με το που απελευθερώθηκαν οι Ferrari από τον Wehrlein και τον Button, η διαφορά ξεκίνησε ξανά να ανοίγει, σε σχέση με τον Bottas, που είχε όμως κολλημένες πίσω του τις Red Bull.

Στον 33ο γύρο ο Verstappen άνοιξε τον χορό των pit stops, μπαίνοντας και βάζοντας τη supersoft γόμα, παραμένοντας όμως ακκίνητος 3,5 δευτερόλεπτα. Στον επόμενο γύρο ο Bottas αντέδρασε, μπαίνοντας κι εκείνος στα pits, βγαίνοντας μπροστά από τον Verstappen. Η Ferrari έβαλε τον Raikkonen στα pits, δείχνοντας πως να καλύψει τους Verstappen και Bottas, βγαίνοντας πίσω από τον Ricciardo στην 3η θέση. Ο Ricciardo έγραφε συνεχώς ταχύτερους γύρους, δουλεύοντας την τεχνική του overcut. Όμως μόλις ο Vettel βρήκε ελεύθερο αέρα, αντέδρασε και έγραψε μερικούς ταχύτερους γύρους. Ο Ricciardo μπήκε και εκείνος στα pits, βγαίνοντας μπροστά από τους Bottas και Verstappen, με τον Ολλανδό κολλημένο στον διαχύτη της Mercedes και στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Vettel, βγαίνοντας στην πρωτοπορία του αγώνα, μπροστά από τον Raikkonen. O Verstappen ρώτησε αν ο Ricciardo έχει μπει στα pits και βρίσκεται μπροστά του, με τον μηχανικό του να απαντά πως ναι και τον Ολλανδό να απαντά πως είναι καταστροφή. Στα pits και η McLaren του Vandoorne, που βγήκε 10ος. Η κατάταξη στον 45ο γύρο είχε ως εξής: Vettel, Raikkonen, Ricciardo, Bottas, Verstappen, Hamilton, Sainz, Grosjean, Kvyat, Vandoorne, με μόνο τον Hamilton να μην έχει μπει στα pits για αλλαγή ελαστικών.

Ο Vettel κινούταν σημαντικά ταχύτερα σε σχέση με τον Raikkonen, παίρνοντας πάνω από μισό δευτερόλεπτο στο γύρο, ενώ ο Hamilton μπήκε στα pits στον 47ο γύρο, βγαίνοντας 7ος, σώζοντας κάπως ένα καταστροφικό Σάββατο. Ο Verstappen εν τω μεταξύ, παρέμενε κολλημένος πίσω από τον Bottas, ενώ ο Raikkonen κινούταν σημαντικά πιο αργά σε σχέση με τον Vettel αλλά και τον Ricciardo, με τον Αυστραλό να απέχει περίπου 3 δευτερόλεπτα από στον 54ο γύρο. Η διαφορά μειώθηκε ακόμη μέχρι τον 57ο γύρο, που έφτασε το 1,5 δευτερόλεπτα, ενώ ο Sainz απείχε 1,4 δευτερόλεπτα από τον Sainz, ενώ ο Verstappen παρέμενε κολλημένος πίσω από τον Bottas.

Στον 61ο γύρο, στην Portier είδαμε τη Sauber του Wehrlein να είναι πάνω στον τοίχο, με την έξοδο του cockpit κολλημένη στις μπαριέρες, μετά από επαφή με τον Jenson Button, με τον Βρετανό να εγκαταλείπει στο Nouveu Chicane. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα και ο Verstappen μπήκε στα pits, βάζοντας νέα ultrasoft γόμα και διατηρώντας τη θέση του, αφού είχε ένα μεγάλο κενό από τον Sainz. Στον 65ο γύρο τα μονοθέσια που ήταν ένα γύρο πίσω επιτράπηκε να περάσουν, στη Sainte Devote όμως ο Ericsson με κρύα ελαστικά έπεσε στις μπαριέρες, βάζοντας τέλος στον αγώνα και αυτής της Sauber.

Στον 67ο γύρο είχαμε και πάλι αγώνα. Ο Ricciardo ακούμπησε τη μπαριέρα στην έξοδο της Sainte Devote, χάνοντας τη φόρα του και δημιουργώντας ένα φλεγόμενο τραινάκι πίσω του, με τον Bottas και τον Verstappen, με τον Ολλανδό να λυσσά πίσω από τη Mercedes. Ο Vandoorne ήταν ένα ακόμη θύμα των κρύων ελαστικών και έπεσε στις μπαριέρες της Sainte Devote, εγκαταλείποντας τον αγώνα και προάγοντας τον Perez στη 10άδα. Στη τροφή Rascasse οι Perez και Kvyat είχαν επαφή, με την Toro Rosso του Kvyat να εγκαταλείπει στη Massenet και τον Perez να μπαίνει για νέα εμπρός αεροτομή και τον Stroll να μπαίνει στα pits και να εγκαταλείπει. Ο Hamilton ήταν κολλημένος πίσω από τον Sainz θέλοντας να ανέβει ακόμη μια θέση στην κατάταξη, χωρίς όμως να καταφέρνει κάτοι παραπάνω, όπως και οι υπόλοιποι οδηγοί, διατηρώντας τις θέσεις τους.

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ
1 S. Vettel
2 K. Raikkonen +3.145
3 D. Ricciardo +3.745
4 V. Bottas +5.517
5 M. Verstappen +6.199
6 C. Sainz +12.038
7 L. Hamilton +15.801
8 R. Grosjean +18.150
9 F. Massa +19.445
10 K. Magnussen +21.443
11 J. Palmer +22.737
12 E. Ocon +23.725
13 S. Perez +39.089
RET L. Stroll
RET D. Kvyat
RET S. Vandoorne
RET M. Ericsson
RET J. Button
RET P. Wehrlein
RET N. Hulkenberg

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Μονακό – Το grid του αγώνα

Next Article

Δεν ήταν team order η στρατηγική της Ferrari, σύμφωνα με τον Vettel

Related Posts