Στο κοσμοπολίτικο Grand Prix του Μονακό, νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Daniel Ricciardo και ο Sergio Perez. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Vettel, Alonso, Hulkenberg, Rosberg, Sainz, Button και Massa.
Η βροχή είχε κάνει την εμφάνισή της από το πρωί, προδιαγράφοντας έναν συναρπαστικό αγώνα. Οι οδηγοί φορούσαν τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli για την εκκίνηση του αγώνα, καθώς η βροχή ήταν ιδιαίτερα έντονη. Για το λόγο αυτό ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Στο τέλος του πρώτου γύρου, ο Kvyat μπήκε στα pits, καθώς ανέφερε πως βρισκόταν σε «σταθερή ταχύτητα». Οι μηχανικοί άλλαξαν το τιμόνι του και επανεκκίνησαν τον κινητήρα του, πριν τον ξαναστείλουν στην πίστα, χωρίς όμως να έχει διορθωθεί το πρόβλημα, Στον 4ο γύρο ο Ρώσος μπήκε και πάλι στα pits, χωρίς όμως να σταματήσει και φαινόταν, στα επόμενα πλάνα, το πρόβλημα να έχει διορθωθεί. Στον 5ο γύρο ο Magnussen ανέφερε πως η πίστα ήταν έτοιμη για τον αγώνα, πράγμα που ανέφερε και ο Hamilton μετά από λίγο.
Στο τέλος του 7ου γύρου, το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε στα Pits και είχαμε και πάλι αγώνα. Ο Magnussen μπήκε κατευθείαν στα pits βάζοντας τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Palmer έχασε τον έλεγχο της άλλης Renault στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού και έπεσε στις μπαριέρες της Sainte Devote καταστρέφοντας το μονοθέσιο και θέτοντας τον αγώνα σε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Οι Nasr, Kvyat και Button μπήκαν επίσης στα pits για τα ενδιάμεσα ελαστικά. Στον 10ο γύρο είχαμε και πάλι αγώνα. Ο Rosberg παίζει άμυνα στον Hamilton στην Tabac, με τον Βρετανό να καραδοκεί. Οι οδηγοί που είχαν βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά έγραφαν κατά πολύ ταχύτερους χρόνους σε σχέση με τους πρωτοπόρους που φορούσαν τα βρόχινα. Οι Grosjean και Raikkonen είχαν επαφή στην Portier. Η αεροτομή του Φιλανδού βρισκόταν κάτω από τη Ferrari του, καθώς είχε πέσει στις μπαριέρες στη καμπή πριν την Portier και αφού πέρασε από το τούνελ εγκατέλειψε στο σικέιν που ακολουθεί. Ο Ricciardo με τα βρόχινα ελαστικά έγραφε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ οι Verstappen, Haryanto και Ericsson μπήκαν στα Pits για τα ενδιάμεσα. Στον 14ο γύρο ο Vettel μπήκε στα pits για τα ενδιάμεσα επίσης, βγαίνοντας 11ος πίσω από τον Massa. O Ricciardo πετούσε και απομακρυνόταν συνεχώς από τις Mercedes. Ο Hamilton βρέθηκε μπροστά από τον Rosberg, με τον Γερμανό να κινείται πολύ αργά στην πίστα. Η διαφορά του Ricciardo από τον Hamilton ήταν 13 δευτερόλεπτα, με τον Hamilton ωστόσο να είναι ταχύτερος του Αυστραλού, αφού ελευθερώθηκε από τον Rosberg. Ο Vettel προσπαθώντας να περάσει τον Massa έχασε τα φρένα μετά το τούνελ και πέρασε ευθεία μέσα από το σικέιν δίνοντας πίσω τη θέση στον Βραζιλιάνο. Ο Massa φαινόταν να καθυστερεί τον Vettel αλλά και τους Hulkenberg και Alonso που είχαν κολλήσει πίσω τους. Ταυτόχρονα ο Verstappen έδινε ρεσιτάλ προσπεράσεων στο βρεγμένο Μονακό, ενώ ο Hamilton και ο Ricciardo αντάλλασαν ταχύτερους γύρους. Στον 21ο γύρο ο Rosberg μπήκε στα Pits για ενδιάμεσα ελαστικά, με τον Massa να ακολουθεί το παράδειγμα του Γερμανού, ελευθερώνοντας τον Vettel. Ο Vertsappen έγραφε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ οι Magnussen και Kvyat είχαν επαφή στην πισίνα, με τον Ρώσο να παρκάρει την Toro Rosso στην Rascasse. Οι Perez και Sainz μπήκαν στα pits βάζοντας την ενδιάμεση γόμα, με τον Perez να βγαίνει 4ος πίσω από τον Rosberg και μπροστά από τον Vettel. Στον 24ο γύρο ο Ricciardo μπήκε στα pits βάζοντας επίσης την ενδιάμεση γόμα, αφήνοντας την πρωτοπορία στον Hamilton, βγαίνοντας δεύτερος.
Ο Verstappen είχε ανέβει στη βαθμολογούμενη δεκάδα, περνώντας τον Button στο σικέιν μετά το τούνελ, ενώ έγραψε και τον ταχύτερο γύρο. Ο Ricciardo κινούταν σημαντικά ταχύτερα από τον Hamilton που δεν έμπαινε στα pits, κλέβοντας μάλιστα και τον ταχύτερο γύρο από τον Verstappen. Ο νεαρός Ολλανδός είχε κολλήσει πίσω από τον Gutierrez, σε μια μάχη για την 9η θέση. Βλέπαμε στα πλάνα πως σε πολλά σημεία η πίστα ήταν πλέον στεγνή και ο ήλιος είχε αρχίσει να βγαίνει πίσω από τα σύννεφα. Εν τω μεταξύ ο Ricciardo είχε βρεθεί κολλημένος πίσω από τον Hamilton, με το Rosberg να είναι 26 και πλέον δευτερόλεπτα πίσω τους. Από το πουθενά είδαμε τον Gutierrez να γράφει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον 29ο γύρο. Στον 31ο γύρο ο Ericsson μπήκε στα Pits και έβαλε την ultra soft γόμα. Ο Ricciardo ήταν κυριολεκτικά κολλημένος πίσω από τον Hamilton, με τον Βρετανό να μπαίνει στον 32ο γύρο για την ultra soft γόμα, με του Rosberg, Bottas, Vettel, Perez, Sainz να ακολουθούν. Στον επόμενο γύρο μπήκαν και οι υπόλοιποι οδηγοί, μαζί και ο Ricciardo, όμως η Red Bull δεν είχε έτοιμα τα ελαστικά για τον Αυστραλό και καθυστερώντας τον τόσο, ώστε να βρεθεί πίσω από τον Hamilton. Ο Magnussen έχασε τα φρένα και έπεσε στις Μπαριέρες της Mirabeau, χάνοντας την αεροτομή του.
Οι οδηγοί επέλεξαν διαφορετικές γόμες για το πέρασμα στην στεγνή πίστα. Ο Hamilton την ultra soft, ο Ricciardo την πολύ μαλακή, ο Perez τη μαλακή, ο Vettel τη μαλακή, ο Alonso την πολύ μαλακή, ο Rosberg την ultra soft. Ο Verstappen έχασε τον έλεγχο της RB12 στη Massenet, έχοντας μπλοκάρει τον αριστερό μπροστά τροχό και βγαίνοντας στο βρεγμένο και θέτοντας τον αγώνα σε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο Magnussen επέστρεψε στα pits για να εγκαταλείψει, μετά τη δεύτερη σύγκρουση της μέρας. Είχαμε και πάλι αγώνα με τον Ricciardo να πιέζει ασφυκτικά τον Hamilton, με τον Βρετανό να κόβει ευθεία το σικέιν μετά το τούνελ και μετά να μπλοκάρει τον Ricciardo. Ο Perez είχε φτάσει 6 δευτερόλεπτα πίσω από τους πρωτοπόρους στην 3η θέση, ενώ ο Alonso απομακρυνόταν από τον Rosberg. Στην κορυφή ο Hamilton έγραφε ταχύτερο γύρο, ενώ ο μηχανικός του Ricciardo τον ωθούσε να πιέσει τον Βρετανό. Οι αγωνοδίκες μας ενημέρωναν πως το μπλοκάρισμα του Hamilton στον Ricciardo βρισκόταν υπό εξέταση, ενώ ο Vettel από την 4η θέση έγραφε με τη σειρά του τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Hamilton είχε αρχίσει να ξεμακραίνει από τον Ricciardo, με τη διαφορά να έχει ανέβει πάνω από ένα δευτερόλεπτο. Όμως ο Αυστραλός μείωσε και πάλι τη διαφορά, με τον Hamilton και τον Ricciardo να ανταλλάσουν ταχύτερους γύρους, με τους αγωνοδίκες να μην αποδίδουν καμία ποινή για το μπλοκάρισμα του Hamilton στον Ricciardo. O Wehrlein πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή κινούταν πάνω από τον επιτρεπτό ρυθμό κάτω από το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας και στη συνέχεια βρέθηκε να είναι υπό εξέταση επειδή αγνόησε τις μπλε σημαίες.
Ταυτόχρονα ο ταχύτερος στην πίστα ήταν ο Perez από την 3η θέση με τα μαλακά ελαστικά, ενώ οι άνθρωποι της Sauber ενημέρωναν τον Nasr να αφήσει τον Ericsson να περάσει, με τον Βραζιλιάνο να μην ενθουσιάζεται με την προοπτική. Ο Ericsson επιχείρησε προσπέραση στη Rascasse και οι δυο Sauber να συγκρούονται, θέτοντας και πάλι το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας σε εφαρμογή. Είχαμε και πάλι αγώνα σύντομα, με τον Nasr να εγκαταλείπει με καπνό να βγαίνει από τον κινητήρα και τον Ricciardo να βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στον Hamilton, χωρίς όμως να καταφέρει να ολοκληρώσει την προσπάθειά του να περάσει. Ο Αυστραλός έχασε λίγο έδαφος και η διαφορά άνοιξε σχεδόν στα δυο δευτερόλεπτα. Ο Alonso είχε δημιουργήσει πίσω του ένα τραίνο, με τον Rosberg κολλημένο πίσω του και τους Hulkenberg και Sainz σε απόσταση αναπνοής. Η κατάταξη στον 56ο γύρο ήταν Hamilton, Ricciardo, Perez, Vettel, Alonso, Rosberg, Hulkenberg, Sainz, Button και Massa. Ο Ericsson εγκατέλειψε και εκείνος μετά τη σύγκρουση με τον teammate του στη Rascasse. Οι τέσσερεις πρώτοι απείχαν μόλις 11 δευτερόλεπτα στον 58ο γύρο, ενώ ο Gutierrez στην 11η θέση σταμάτησε χιλιοστά πριν την μπαριέρα της Rascasse και κατάφερε να επιστρέψει στον αγώνα χωρίς πρόβλημα. Ο Rosberg επιχείρησε προσπέραση στο σικέιν μετά το τούνελ, όμως έχασε λίγο τα φρένα του και έκοψε το σικέιν, δίνοντας πίσω τη θέση στον Button. Ο Vettel έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ οι μηχανικοί του Button τον ενημέρωναν πως περίπου 10 γύρους πριν το τέλος περιμένουν βροχή. Ενώ ο Vettel συνέχισε να γράφει ταχύτερους γύρους, από την 4η θέση, πλησιάζοντας τον Perez, ο Ricciardo βρισκόταν περίπου ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Hamilton.
O Vettel βρισκόταν πλέον 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Perez, όμως στον 65ο γύρο μπλόκαρε τον εμπρός αριστερό τροχό του, στο ίδιο ακριβώς σημείο με τον Verstappen, γλιτώνοντας τα χειρότερα αυξάνοντας όμως διαφορά μεταξύ τους στα 4 δευτερόλεπτα. Μια πλαστική σακούλα προσγειώθηκε στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού και επιβλήθηκε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας για λίγο ώστε να απομακρυνθεί με ασφάλεια και είχαμε και πάλι αγώνα. Στον 71ο γύρο ο Alonso ανέφερε σταγόνες βροχής να πέφτουν στην πίστα. Ο Ricciardo είχε πέσει στα 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton ενώ ο Vettel είχε μπει στη ζώνη DRS του Perez, χωρίς να φαίνεται να μπορεί το κάτι παραπάνω. Με μόλις δυο γύρους να απομένουν η βροχή έκανε και πάλι την εμφάνισή της, χωρίς να προκαλέσει πρόβλημα. Πάνω στον τερματισμό, ο Hulkenberg πέρασε τον Rosberg για την 6η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify