H Mercedes επιβεβαίωσε πως όλες οι ομάδες που χρησιμοποιούν τον κινητήρα της θα έχουν μια Spec 2 έκδοση στον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία, παρά τις όποιες ανησυχίες υπήρχαν περί αξιοπιστίας.
Υπήρχαν πολλές συζητήσεις μετά το τεστ της Βαρκελώνης πως o Γερμανός κατασκευαστής αντιμετώπιζε πρόβλημα με τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα, κάτι που θα καθυστερούσε την παραγωγή της νέας μονάδας ισχύος.
Η Mercedes αντιτίθεται σε αυτούς τους ισχυρισμούς χαρακτηρίζοντας τους ως «βλακείες» και γνωστοποιεί πως όλοι οι πελάτες της θα τρέξουν στην Αυστραλία με την Spec 2 έκδοση του κινητήρα της που είχαν οι Hamilton – Bottas στο τελευταίο τεστ. Ένα μικρό πρόβλημα με το MGU-K φαίνεται πως λύθηκε σχετικά εύκολα.
Η Mercedes ακολούθησε έναν τελείως νέο σχεδιασμό για τη φετινή μονάδα ισχύος. O νέος κινητήρας υποστηρίζεται πως είναι κατά 70 άλογα δυνατότερος από τον περυσινό. Παρόλα αυτά, δεν έγινε αντιληπτό στο τεστ στη Βαρκελώνη.
Ωστόσο, φαίνεται πως η Mercedes είχε συντηρητική προσέγγιση στις δοκιμές. Αυτό το έκανε διότι ήθελε να πειραματιστεί με συγκεκριμένα σημεία πάνω στο μονοθέσιο. Το πρόβλημα που προέκυψε με το MGU-K έχει αντιμετωπιστεί από τους μηχανικούς στο Brixworth και είναι «πάνοπλη» για την Αυστραλία.
Φέτος έχει εγκαταλειφθεί ο κανονισμός με τα tokens, οπότε επιτρέπεται η εξέλιξη της μονάδας ισχύος κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ενδέχεται να δούμε σημαντικές αναβαθμίσεις μέσα στη χρονιά. Με αυτά τα στοιχεία μπορεί να έχουμε διαφορετικά δεδομένα αργότερα μέσα στη σεζόν. Το ότι η Mercedes ήταν πιο συντηρητική στην απόδοσή της, ίσως να εξηγεί και το γιατί η Ferrari φάνηκε τόσο δυνατή κατά τη διάρκεια των δοκιμών, έχοντας χρησιμοποιήσει μόλις μια μονάδα ισχύος σε διάστημα 2 εβδομάδων.
Από την μεριά της η Mercedes ίσως δεν νιώθει ακόμη 100% σίγουρη για τον νέο Spec 2 κινητήρα της, οπότε ίσως αργήσει μερικούς αγώνες για να δούμε το μέγιστο των δυνατοτήτων του. Μπορεί η Ferrari να φαίνεται πως έχει ένα μικρό προβάδισμα, όμως η πιθανότητα για αναβαθμίσεις και βελτίωση της Γερμανικής μονάδας ισχύος είναι μεγάλη.
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify