Νέο λογισμικό για την επιλογή των ελαστικών ανά αγώνα χρησιμοποιεί η Pirelli

Circuit de Catalunya, Barcelona, Spain. Tuesday 06 March 2018. Nico Hulkenberg, Renault Sport F1 Team R.S. 18. World Copyright: Joe Portlock/LAT Images ref: Digital Image _R3I6230

Ο υπεύθυνος της Pirelli για την F1, Mario Isola, αποκάλυψε πως η ιταλική εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα αρκετά εξελιγμένο λογισμικό, ώστε να επιλέγει για κάθε Grand Prix τις γόμες που θα προσφέρουν τη δυνατότητα για αρκετές στρατηγικές.

Ένα ζήτημα που αντιμετώπισε πέρυσι η Pirelli αφορούσε την ανθεκτικότητα των ελαστικών της, πράγμα που οδήγησε ουκ ολίγες φορές σε στρατηγικές ενός pit stop, μειώνοντας δραματικά το θέαμα και τις επιλογές των ομάδων.

Αυτό θέλησε να λύσει η προμηθεύτρια ελαστικών της F1 με την αλλαγή στη δομή των γομών της και την εισαγωγή ακόμα δύο στην γκάμα της, αλλά δεν έμεινε μόνο εκεί.

Σύμφωνα με τον Mario Isola, οι Ιταλοί ανέπτυξαν ένα ειδικό λογισμικό που, με τις κατάλληλες τιμές, μπορεί να δείξει ποιες γόμες είναι οι καλύτερες για κάθε αγώνα, με γνώμονα τον αριθμό των στρατηγικών που προσφέρουν.

Ο ίδιος δήλωσε συγκεκριμένα:

«Πλέον, έχουμε ένα πολύ καλό εργαλείο, ένα λογισμικό που δημιουργήσαμε τον χειμώνα, για να δοκιμάσουμε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς με τις τρεις γόμες σε κάθε αγώνα. Και το λογισμικό μας δείχνει τον αριθμό των στρατηγικών που μπορούν να γίνουν μέσα σε έναν αγώνα. 

«Έτσι, επιλέγουμε τις τρεις γόμες που προσφέρουν τον μεγαλύτερο αριθμό στρατηγικών. Φυσικά, ο στόχος είναι τα δύο pit stop, αλλά δεν είναι μόνο αυτό – επιλέγουμε τον συνδυασμό που θεωρητικά μας παρέχει τις περισσότερες δυνατές στρατηγικές, για να έχουμε μεγαλύτερη κινητικότητα στην πίστα.

«Το λογισμικό κάνει πολλές συγκρίσεις σε μικρό χρονικό διάστημα, αλλά πρέπει να του δώσεις τις σωστές τιμές. Αν έχουμε τα σωστά δεδομένα από τις δοκιμές, μπορούμε να αναβαθμίσουμε το λογισμικό ώστε να διεξάγουμε νέες προσομοιώσεις και να αποφασίσουμε για τις γόμες.

«Στο παρελθόν, είχαμε ένα διαφορετικό σύστημα, αλλά το τωρινό διαχειρίζεται περισσότερες πληροφορίες. Έχουμε -κατά την άποψή μου- ένα καλύτερο, πιο αντιπροσωπευτικό αποτέλεσμα. Αυτό το μοντέλο είναι πιο δυνατό, πιο στέρεο.»

Πηγή: Motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

F1 2018 - Power Ranking Χειμερινών Δοκιμών

Next Article

Boullier - Λύθηκαν τα προβλήματα αξιοπιστίας

Related Posts