Νέο spec MGU-K για τις ομάδες με κινητήρα Renault στο GP της Αυστρίας

Carlos Sainz Jr (ESP) Renault Sport F1 Team RS18. French Grand Prix, Sunday 24th June 2018. Paul Ricard, France.

Η Renault θα έχει διαθέσιμη στις ομάδες τις οποίες προμηθεύει κινητήριες μονάδες, τη νέα MGU-K, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, ενόψει του GP της Αυστρίας.

Ωστόσο, ο υπεύθυνος του τμήματος F1 της Renault Sport, Cyril Abiteboul, διευκρινίζει πως δεν έχουν επιλέξει όλες οι πελατιακές ομάδες της Γαλλικής εταιρίας να χρησιμοποιήσουν το νέο spec.

Αναφερόμενος στη νέα μονάδα ανάκτησης κινητικής ενέργειας, ο Γάλλος ανέφερε: «Είναι διαθέσιμη για όλα τα μονοθέσια που τη θέλουν. Απλώς συμβαίνει το εξής, δεν έχουν επιλέξει όλες οι ομάδες να χρησιμοποιήσουν το νέο spec.

«Είναι (μια αναβάθμιση) για την οποία αδημονούσαμε, μα είναι ένα μικρό πρόβλημα ότι κάποιες ομάδες επέλεξαν να μην τη χρησιμοποιήσουν, πράγμα που σημαίνει πως θα συνεχίσουν να λειτουργούν με την MGU-K της προηγούμενης τεχνικής διαμόρφωσης, με μεγαλύτερο ρίσκο αξιοπιστίας.

«Όμως αυτή είναι η φιλοσοφία μας, να δεχόμαστε τις επιλογές των ομάδων, έχοντας όλες τις πληροφορίες».

Η εν λόγω αναβάθμιση έρχεται μετά την αστοχία της MGU-K στο μονοθέσιο του Carlos Sainz, στους τελευταίους γύρους του GP Της Γαλλίας, με τον Abiteboul να σχολιάζει: «Πρόκειται για ένα μέρος που γνωρίζαμε ότι είναι εύθραυστο, είναι ένα μέρος του οποίου αποφασίσαμε να παρατείνουμε τη διάρκεια χρήσης του εσκεμμένα, καθώς γνωρίζαμε πως υπήρχε ένα νέο spec που ερχόταν, με καλύτερη απόδοση, καλύτερο χωροταξικά και καλύτερη αξιοπιστία.

«Έρχεται το επόμενο Σαββατοκύριακο, αλλά είναι ήδη δυο γύρους πολύ αργά για εκείνη την MGU-K. Λέγοντας αυτό, δεν είναι κάτι αθέμιτο, γιατί δείχνει πραγματικά ότι πιέζουμε στο όριο και δεχόμαστε τους κινδύνους».

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Και τρίτη ζώνη DRS στο Red Bull Ring

Next Article

Διαφορετικά προβλήματα για τις αστοχίες των κινητήρων της υποψιάζεται η Honda

Related Posts