Ο di Grassi θέλει η ομάδα του να παίρνει πιο συχνά ρίσκα

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Lucas di Grassi, ζητά από την ομάδα του, την Abt Audi Sport, να παίρνει περισσότερα ρίσκα στο μέλλον για να μπορέσει να ελπίζει για τον τίτλο.

Ο di Grassi έχασε τη νίκη τον Μάρτιο στο Μεξικό, καθώς ένα από τα δύο μονοθέσια που χρησιμοποίησε στον αγώνα ήταν 1,8 κιλά ελαφρύτερο από το κατώτατο όριο. Ωστόσο, ο Βραζιλιάνος κατάφερε να βρεθεί στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος με τη νίκη στον αγώνα του Long Beach.

Η Abt πήρε όλη την ευθύνη, καθώς έκανε αλλαγές στις ζώνες ασφαλείας και τη μπαταρία που επηρέασαν το βάρος του μονοθέσιου, με τον di Grassi να τονίζει πως η γερμανική ομάδα δεν πρέπει να υιοθετήσει μία συντηρητική προσέγγιση στα πράγματα από φόβο.

«Είναι ένα πρωτάθλημα-όνειρο για μένα – όπως εξελίσσεται ως τώρα – και είμαι ευγνώμων που είμαι σε μία τόσο καλή ομάδα,» δήλωσε στο Autosport.

«Η ομάδα έχει κάνει φανταστική δουλειά, όσον αφορά τον εξοπλισμό, το ρυθμό, την αξιοπιστία και τα pitstops.

«Κάναμε ένα λάθος, στο Μεξικό, που δεν ήταν λάθος – απλά πιέζαμε στο όριο.

«Αυτή είναι η ουσία των αγώνων. Θα συνεχίσουμε με αυτό το σκεπτικό, θα συνεχίσουμε να πιέζουμε – να είμαστε κοντά στο κατώτατο όριο για το βάρος και να το εκμεταλλευτούμε όσο περισσότερο μπορούμε.

«Αν συνεχίσουμε να πιέζουμε, ίσως καταφέρουμε να φτάσουμε το καλύτερο μονοθέσιο, αυτό της Renault

Ο di Grassi έχει τερματίσει στο βάθρο σε όλους τους αγώνες της σεζόν 2015/2016, και η νίκη του στο Long Beach ήταν η τρίτη για φέτος.

Παρόλα αυτά, ο Βραζιλιάνος τονίζει πως η  Abt Schaeffler FE01 είναι σαφώς κατώτερη της Renault e.dams Z.E.15.

Παράλληλα, επισημαίνει πως το να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό εναπόκειται στην ομάδα του και στο κατά πόσο αυτή μπορεί να εκμεταλλευτεί τα λάθη των αντιπάλων, όπως το ατύχημα μεταξύ Buemi και Frijns στην Αμερική.

«Η Renault έχει το πλεονέκτημα, φυσικά,» εξήγησε. «Σε κάποιους αγώνες, είναι αρκετά μπροστά από τους υπόλοιπους, αλλά μπορεί κανείς να τους νικήσει, αν κάνουν κάτι λάθος. 

«Πάντα μπορώ να δώσω περισσότερα ως οδηγός, και σημειώνουμε πρόοδο όσο περνάνε οι αγώνες.

«Μπορείς να αλλάξεις το set-up του μονοθέσιου, να το κάνεις καλύτερο.

«Θα συνεχίσουν να έχουν το καλύτερο μονοθέσιο, αλλά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε στους τελευταίους αγώνες της σεζόν.»

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

To TotalF1.gr αναζητά συνεργάτες

Next Article

Retro F1 - Το Grand Prix Ουγγαρίας του 2006

Related Posts